2001 Liberty (u.s. tuonti) KJ 3.7l/automaatti/A/C syyläri

Kaikkien Jeeppien moottoreiden kysely ja vastaus-palsta, oli sitten sivuventtiili-, sekaventtiili-, työntötanko kuutonen tai kasi, tai diesel- tai OHC-moottori...
G-sus
Viestit: 19
Liittynyt: 07.10.2009. 21:37
Paikkakunta:

2001 Liberty (u.s. tuonti) KJ 3.7l/automaatti/A/C syyläri

Viesti Kirjoittaja G-sus » 25.10.2011. 20:10

Pieni vuoto kuskin puolella muoviosassa, onko mitään tehtävissä vai suosiolla uutta pesään?

Jos jotain tehtävissä, millä aineella tai kuka tekee?
Aivan pieni, sentin pituinen murtuma. Itsekseen muodostunut, syyläri ei ole saanut kipeätä ulkoisesta lähteestä.

On vielä semmoisessa paikassa ettei tarvi irrottaa syyläriä tai muuta jos jollain aineella yrittäisi paikata.


Kiitos etukäteen,
Tony

kozel
Viestit: 1315
Liittynyt: 15.11.2009. 21:26
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja kozel » 25.10.2011. 20:50

Onhan noita aineita.. Bar leaks yms. toimii hyvin. Haittapuolena vaan on että saattaa lyödä esim. lämppärin kennon tukkoon samalla :P Näin olen ainakin kuullut. Tietty tuotteita tulee aina uusia markkinoille.

Jos moista käyttää niin itse tyhjentäisin ja huuhtoisin järjestelmän sen jälkeen kun vuoto on lakannut.

Toinen on että jollain kennopajalla teettää uuden päädyn/päädyt jos muuten kunnossa. Passatin lämppärin kennoon sai 100mk (markka-aikaan :( ) kupariset päädyt kun alkuperäiset oli muovista ja päädyn väliseinä oli PAHVIA! :) Tämä projekti tietty vaatii syylärin irrottamisen.

G-sus
Viestit: 19
Liittynyt: 07.10.2009. 21:37
Paikkakunta:

Viesti Kirjoittaja G-sus » 25.10.2011. 20:58

En lähde paikka-ainetta laittamaan. Kerran laitoin yhteen ranskalaiseen. Poltti kansipahvin jollain ihme tapahtumaketjulla muutamaa päivää myöhemmin.

kozel
Viestit: 1315
Liittynyt: 15.11.2009. 21:26
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja kozel » 25.10.2011. 21:22

Juu.. en siis suosittele noita eväitä.. ilmaisin vaan niiden olemassa olon :)

Avatar
ImacInnes
Moderaattori
Viestit: 2614
Liittynyt: 21.03.2008. 19:25
Paikkakunta: Helsinki-A`la Malmi

Muovihitsaus.

Viesti Kirjoittaja ImacInnes » 25.10.2011. 22:12

Muovihitsasutahan voipi kokeilla, tarvis vaan olla toinen samanmoinen risa syylari josta leikkais hitaus lankaa. Juotoskolvillakin voisi koittaa sulattaa halkeaman yhteen. Riskinä tietty että halkeama muuttuu reijjäksi.
t. Ismo Ämmä
Palstan yksi siivooja!
GP Korjaus Oy
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
http://www.fjdc.org
http://www.jeep.fi

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 6435
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 26.10.2011. 9:17

Muovipäätyistä jäähdytintä en lähtis paikkaamaan millään, tai voihan sitä kokeilla, mutta lämpölaajentuma (jopa muovissa joo) rikkoo sen sauman kumminkin uudestaan!!
Your Jeep specialist

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

G-sus
Viestit: 19
Liittynyt: 07.10.2009. 21:37
Paikkakunta:

Viesti Kirjoittaja G-sus » 29.10.2011. 22:26

Onkos tuohon montaa erilaista syyläriä olemassa, on siis 2001 3.7l bensa, tomaatti ja A/C JA U.S. tuontiversio, Liberty. Rockautosta ajattelin shoppailla jäähyn, 150E rahteineen, tullia ja alvia joutunee vähän maksamaan päälle.

Kirjoita vastaus