Moro
Mun kaverilla on V8-koneinen Grandi noin vm 2000. Hän käyttää tyytyväisenä RE85 - E10 seosta, eli tankkaa niitä vuorotellen, aina puolessa tankissa. Kuulemma auton toiminnassa ei huomaa mitään eroa pelkkään E10:n verrattuna.
Ajelun hinta vähän putoaisi, eikä vaivakaan ole suuri. Entä kävisikö sama menettely XJ:lle? Letkujen ja tiivisteiden materiaali voi olla se olennainen kysymys.
Mitä mieltä ollaan, onkohan tämä ollenkaan viisaan toiminnan rajoissa?
Urkki
RE85 polttoaineen käyttäminen??
Tuosta oli keskustelua jo tälläkin forumilla ja myös offipalstan puolella:
viewtopic.php?t=2273
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=103565
Ilmeisesti näyttäisi siltä, että kasikoneet toimii vahvemmankin etanoliseoksen kanssa, mutta 4.0 koneissa olisi ecu:n säädöt rajallisemmat (laihaseoskone tms).
viewtopic.php?t=2273
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=103565
Ilmeisesti näyttäisi siltä, että kasikoneet toimii vahvemmankin etanoliseoksen kanssa, mutta 4.0 koneissa olisi ecu:n säädöt rajallisemmat (laihaseoskone tms).
Jeep Grand Cherokee Limited -93, 5.2l V8
Dodge Ramcharger -76, 360cid V8+NP445+NP203, D44/Chrysler 9.25"
Chevrolet Trans Sport -98, 3.4L V6 (Myytävänä: http://www.nettiauto.com/chevrolet/trans-sport/5217414 )
Dodge Ramcharger -76, 360cid V8+NP445+NP203, D44/Chrysler 9.25"
Chevrolet Trans Sport -98, 3.4L V6 (Myytävänä: http://www.nettiauto.com/chevrolet/trans-sport/5217414 )