2.7 crd moniurahihnan vaihto
2.7 crd moniurahihnan vaihto
Miten tämä tämmöinen käytännössä tapahtuu mitä puretaan,mistä ohjainrullat + ruuvit,kiristin avainkoko ja säätö ym. neuvoja
nyt tiedetään
Pelkkä hihnan vaihto ei purata mitään kysyin merkkiliikkeistä ja chryslerin neuvonnasta väittivät ,että kiristin löysätääm 3/8 hylsysarjan neliö vääntimellä ei pidä paikkaansa paskajuttua vaan 17mm hylsyllä vasemmalla vääntämällä semmoisella monikulmaisella hylsyllä ja tämä ruuvi on vähän hihnan peitossa alin ohjainrulla on kuitenkin kiristin ja se miksi tämä savotta tuli eteen oli moottorin käynnistysvaikeudet vaihdoin polttoainepuolen paluuputket höri ilmaa o-renkaista putket on samat kuin esim c 270 cdi
Ei tartte irrottaa, ahdasta on, mutta jopa sen hihnankiristimen saa vaihdettua ilman flektin irroitusta!! Vesipumpun vaihto vaatii sitten jo irroituksen...sili kirjoitti: Onko tietoa pitääkö flekti irroittaa vai saako ujutettua ihan paikallaan? Vaikuttaisi että pystyisi mutta...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1