Mulla on vm. 89 wrangler ja siinä 2,5 kiuas. Pystyykös 2,5:sen tilalle sovittamaan ilman "korin vaihtoa" 4,0 konetta. 2,5:nen toimii hyvin mutta se on ankaran laiska 32" renkailla. Maantiellä ei kannata vaihtaa vitosta jollei ole alamäki tai hitonmoinen myötätuuli...
Klassinen kysymys: Mikä avuksi?
2,5 Wranglerin moottorin "päivitys"
kyllähän siihen runkoon menee suoraan 4.0 kone, mutta ei ole mikään helppo homma, itsel menos päivitys 4.2-->4.0 ja jos ei olisi tiloja ja oikeesti aikaa niin kyl helpoimmal pääsee kun myy poies ja ostaa tilalle "oikealla" koneella olevan...toki jos haluaa pitää juuri kyseisen yj mallin niin sitten pitee miettä mitä on valmis tekemään...itse kyl haluan pitää tämän 89 korin juuri tuon tyylikkään kaaren takia kun tuossa ei vielä ole sitä kaarta takapenkkiläisille..joten sitten vaan askarrellaan
Wrangler -89 4.2L AT
Saakos noin vanhaan vuosimalliin laittaa ahtimen ihan tuosta nuon vain ilman mitään VTT:n testejä?
Ei tää 4.0 litranenkaan mee vakivälityksillä ja 33" vastatuuleen tai ylämäkeen niin kovin pirteesti
Lopetin itse juuri tuon vitosvaihteen käytön kokonaan kun kuluttaa sillä bensaa niin pirusti. Onkos sun autossas välityksiä peristä muuteltu renkaan kasvatuksen jälkeen?
Ei tää 4.0 litranenkaan mee vakivälityksillä ja 33" vastatuuleen tai ylämäkeen niin kovin pirteesti

Lopetin itse juuri tuon vitosvaihteen käytön kokonaan kun kuluttaa sillä bensaa niin pirusti. Onkos sun autossas välityksiä peristä muuteltu renkaan kasvatuksen jälkeen?
Jeep XJ -92, 4.0, AW-4, BBS Performance
Jos se ei ole vähäpäästöinen niin miksikäs ei. Rinnastetaan moottorin vaihtoon.Cynomya kirjoitti:Saakos noin vanhaan vuosimalliin laittaa ahtimen ihan tuosta nuon vain ilman mitään VTT:n testejä?
Jeep Grand Cherokee WJ Overland 04
General Grabber AT2, Trail Master stage 2
General Grabber AT2, Trail Master stage 2