Holley säätäjää?

Kaikkien Jeeppien moottoreiden kysely ja vastaus-palsta, oli sitten sivuventtiili-, sekaventtiili-, työntötanko kuutonen tai kasi, tai diesel- tai OHC-moottori...
Avatar
rane58
Viestit: 1261
Liittynyt: 24.08.2011. 23:37
Paikkakunta: Espoo

Holley säätäjää?

Viesti Kirjoittaja rane58 » 29.09.2013. 3:55

Oliskos täällä "etelässä" holley kaasarin säätäjää? Suositeltavaa korjaamoa tai muuta fakiiria... :wink:
Alkanut ärsyttämään "nyykähdys" kun polkasee kaasua lujempaa.
-Niin voihan se vika olla muuallakin, sytytys persiillään? Tai joku....? :oops:

Vinkkejä, neuvoja ennen kuin talvi tulee, kiitos! 8)

Ps. Kyse on mun Oldsista.
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.
Kuva
Jeep Grand Cherokee 4L vm-95
Oldsmobile 98 Luxury Sedan 425cid vm-66
Honda CB 750 F2 Seven Fifty vm-98
Myydään https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912

CRD 3.0
Viestit: 43
Liittynyt: 08.05.2011. 22:00
Paikkakunta:

Viesti Kirjoittaja CRD 3.0 » 29.09.2013. 11:48

Toimiihan kiihdytyspumppu?

Avatar
rane58
Viestit: 1261
Liittynyt: 24.08.2011. 23:37
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja rane58 » 29.09.2013. 22:19

CRD 3.0 kirjoitti:Toimiihan kiihdytyspumppu?
-Ei harmainta aavistusta, mikä se pumppu on? :oops: -Kyllä autolla ajaa voi, mutta äkänen kiihdytys....
Niin holley on joku "tuplapumppu" tjsp.
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.
Kuva
Jeep Grand Cherokee 4L vm-95
Oldsmobile 98 Luxury Sedan 425cid vm-66
Honda CB 750 F2 Seven Fifty vm-98
Myydään https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912

CRD 3.0
Viestit: 43
Liittynyt: 08.05.2011. 22:00
Paikkakunta:

Viesti Kirjoittaja CRD 3.0 » 29.09.2013. 22:45

Auto parkkiin ja ilmanputsari irti niin toisessa ensiökurkuista (kaasutin tod näk nelikurkkuinen) pitäisi näkyä pieni metalliputki jonka tarkoitus on annostella lisäbensaa nopeissa kaasupolkimen painalluksissa (kaasua painettaessa kaasuläpät aukeaa ja virtaus hidastuu ennenkuin moottorin kierrokset nousevat ja virtaus taas lisääntyy).
liikutat tai pumppaat kaasuvipua täyskaasu asentoon ja katsot kaasareiden sisälle tuleeko/ruiskuttaako bensaa imusarjaan.
Jos ei niin kiihdytyspumpun kalvo paskana.
Ohjeita esim.
http://www.torinoproject.com/tech/holley_tuning.htm

Kirjoita vastaus