tän piti mennä 5.2 gc pörähtää
tän piti mennä 5.2 gc pörähtää
Tutkittu tuloksetta. Pensanpaineet 2-3, 5 paaria tukilta seek enkine palaa parisekunttia kun virtapäällä vikakoodit 12 ja 55 releet vaihdeltu ja roput tutkittu, tulupat johdot jakaja touhut uudet kampuran asentotunnistin putsattu ja liitos tarkistettu. Huomena koitan pilotilla kuinka kauvan käy ja ajotuslampulla seuraan kipinän tietää taas vähän mistä haeskella vikaa. Maanantaina saan uuden laturin niin saan laittaa velipoijan jeeppiin lainalaturin takas ja otan tästä jeepistä poksin velijen jeeppiin ja koitan käykö se tällä poksilla, niin on seki vaihtoehto eliminoitu. En uskalla ottaa nyt velijen autosta poksia tähän ku jos se rikkoo jostain syystä senki.
-
- Viestit: 325
- Liittynyt: 28.09.2009. 22:26
- Paikkakunta: Viiala (Akaa)
Tais tulla tämä viesti kirjotettua pikkupäissään...?
No, vikakoodi 12 tarkoittaa että akku on ollut irti ja 55 on vikakoodien päättymisen osoittava koodi, eli ei siis ole mitään vikaa koodeissa.
Melkein luulisin että jossain tietokoneboksissa se vika lymyää, kun noin kummallinen on.

No, vikakoodi 12 tarkoittaa että akku on ollut irti ja 55 on vikakoodien päättymisen osoittava koodi, eli ei siis ole mitään vikaa koodeissa.
Melkein luulisin että jossain tietokoneboksissa se vika lymyää, kun noin kummallinen on.
Raha ja romut rauhottaa.
näinhän se on poksin mukana vika siirty toiseen autooWinChester kirjoitti:Tais tulla tämä viesti kirjotettua pikkupäissään...?![]()
No, vikakoodi 12 tarkoittaa että akku on ollut irti ja 55 on vikakoodien päättymisen osoittava koodi, eli ei siis ole mitään vikaa koodeissa.
Melkein luulisin että jossain tietokoneboksissa se vika lymyää, kun noin kummallinen on.

Purkaamoilta etsimään boksin numerosarjan mukaan. Remanufactured- bokseista kuullut aika paljon huonoa, taitaa olla vähän sama homma kuin noissa tehdaskorjatuissa simpukoissa.. osa hyviä ja toiset täysiä romuja. Ennemin ostaisin purkuautosta sopivan palautusoikeudella.
'98 ZJ 5.9 Limited, putkihelmat- ja puskurit, yms. härpäkettä
Varmaan ihan hyvä vinkki jos löytyy järkevään hintaan sopiva purkuosa. Veikkaan että ei löydy. Amerikasta saa toimivia korvaavia reilulla satasella toimitettuna ja ebayllahan on rahat takaisin jos ei toimi -takuu.. Tilasin itse myyjältä nimeltä "shipecm" ja boxi on toiminut pari kk vallan mainiosti.Timo L kirjoitti:Purkaamoilta etsimään boksin numerosarjan mukaan. Remanufactured- bokseista kuullut aika paljon huonoa, taitaa olla vähän sama homma kuin noissa tehdaskorjatuissa simpukoissa.. osa hyviä ja toiset täysiä romuja. Ennemin ostaisin purkuautosta sopivan palautusoikeudella.
Remanufactured tässä tarkoittaa, että boxi on purettu, konkat jne vaihdettu ja "aivo" testattu. Käytetty on sama ilman em huoltotoimia ja testausta. Uusia ei saa.
-
- Viestit: 325
- Liittynyt: 28.09.2009. 22:26
- Paikkakunta: Viiala (Akaa)
Sähköosat voi olla mielenkiintoisia ostettavaksi. Jokunen vuosi sitten ostin prätkään jonkun saaterin laturin diodipoksin ja maksoi päälle 200€ ILMAN PALAUTUSOIKEUTTA! Perusteena se, että jos prätkän joku systeemi on viallinen, niin se voi särkeä uuden ja ehjän sähköosan. No ihan järkevä juttu myyjälle, niin ei tule osat rikkonaisina takaisin, mutta mistäs tiedät ettei se uusi kallis osa ole jo valmiiksi rikki? No, uudet diodit toimi, mutta purkuosapoksi voi olla toinen juttu.Timo L kirjoitti:Purkaamoilta etsimään boksin numerosarjan mukaan. Remanufactured- bokseista kuullut aika paljon huonoa, taitaa olla vähän sama homma kuin noissa tehdaskorjatuissa simpukoissa.. osa hyviä ja toiset täysiä romuja. Ennemin ostaisin purkuautosta sopivan palautusoikeudella.
Mulla kyllä semmonen poksi on ja takuulla toimii, mutta milläs pirulla sitten enää siirrät varaosa-autoa pihalla...

Onhan näitä hyviä Jeeppipurkaamoita Suomessa, itse olen käyttänyt näitä:
USA Varaosat Koskinen, Hartola
South West Trade, Hämeenlinna
Nettivaraosasta löytyy lisää.
Raha ja romut rauhottaa.