Otsikko kuvaa kaiken, eli V8 kylmäkäynnistyksessä on öljynpaineet selvästi hetken kateissa jakoketjun kiristimeltä tms, ikävää ääntä pitää n. 1sek verran kunnes käyntiääni pehmenee.
Onko kiristimessä takaiskuventtiiliä, joka pitäisi öljyt oikeassa paikassa, vai meneekö koko kiristin vaihtoon? Millainen homma?
WJ V8 startissa öljynpaine kateissa hetken kiristimeltä?
WJ V8 startissa öljynpaine kateissa hetken kiristimeltä?
Jeep Grand Cherokee WJ Overland 04
General Grabber AT2, Trail Master stage 2
General Grabber AT2, Trail Master stage 2
Oil pressure relief valve löytyy öljypumpusta:
http://site.factorymoparparts.com/catal ... EROKEE.PDF
Ctrl+F ja hakulaatikkoon oil pump/timing chain/mikä sitten kiinnostaakin.
Vw:ssä ei aikoinaan kannattanut käyttää Tuho
-merkkistä öljynsuodatinta, koska se tyhjeni itsekseen ja kylmäkäynnistys oli aina äänekäs.
Suodatin olisi helpoin kokeilla.
http://site.factorymoparparts.com/catal ... EROKEE.PDF
Ctrl+F ja hakulaatikkoon oil pump/timing chain/mikä sitten kiinnostaakin.
Vw:ssä ei aikoinaan kannattanut käyttää Tuho

Suodatin olisi helpoin kokeilla.
Subaru Outback 2,5 AT -01
ex WJ 4.0 Laredo -00 Quadra Drive + some extra
ex ZJ 4.0 -93 LTD still going strong?
ex WJ 4.0 Laredo -00 Quadra Drive + some extra
ex ZJ 4.0 -93 LTD still going strong?