Yritin olla MUKA järkevä ja uudempaa (todennäkoisesti paskaa) hajottamon turboa odotellessa ajattelin käydä kannet ja startin läpi, kun tuo turbo hönki öljyä imukanaviin ja starttiin ei pääse käsiksi muulloin ,,,,
kasauksen jälkeen käyntiin ja ******* moinen vi****tutus
nakuttaa ei meinaa ottaa kierroksia ja vasta yli 2000 tuntus jotenki käyvän
savuttaa ja tuore nafta haisee
-meisselillä kuuntelin kansi kopan ei paikallistunut mitäänn erityistä
-1 ja 2 pytty toimi varmasti 3 ja 4 käytin suuttimet irti ja 3 oli palokammion puolelta täysin märkä
- olin muka huolellinen kun alunperin irroittelin suojasin suuttimet heti ja paninvielä erillisiin muovopusseihin kun kannet tarkistin
- toiset sanoo että yritä ajamalla saada suutin auki, itte ajasin kotteron diesel huoltoon mutta kokemus ei riitä saako ajamalla vaan pahempaa aikaiseksi!!!!!!!!!
:lisäys:
Hyviä vinkkejä otetaan vastaan ja voiko olla jotain muuta pielessä
xj -00 VM diesel suutin jumissa
-
- Viestit: 2
- Liittynyt: 18.05.2014. 11:53
- Paikkakunta: Oulu
-
- Viestit: 2
- Liittynyt: 18.05.2014. 11:53
- Paikkakunta: Oulu
Ei Ollu suutin jumissa
Syy löyty minä ite.
iltamyöhä, hämärä, kiire ja väsymys
yksi työntotanko ei ollu kunnolla kupissaan oli komiasti mutkalla
- tanko suoraks
- koekäyttö
:: nätisti pyörii
iltamyöhä, hämärä, kiire ja väsymys
yksi työntotanko ei ollu kunnolla kupissaan oli komiasti mutkalla
- tanko suoraks
- koekäyttö
:: nätisti pyörii
Pasi