Iloa Intiaanipäällikön kanssa.

Kaikkien Jeeppien moottoreiden kysely ja vastaus-palsta, oli sitten sivuventtiili-, sekaventtiili-, työntötanko kuutonen tai kasi, tai diesel- tai OHC-moottori...
Intiaanipäällikkö
Viestit: 47
Liittynyt: 12.07.2014. 21:34
Paikkakunta: Kotka
CONTACT:

Iloa Intiaanipäällikön kanssa.

Viesti Kirjoittaja Intiaanipäällikkö » 01.09.2014. 21:47

Pikkuhiljaa hyvä tulee. Koko kesän alapäästään vuotanut kiuas sai tänään uuden öljypohjantiivisteen. Vuoto sitten tuleekin suotimen jalasta ja kampiakselin stefasta. Takapäästä mikä oli tuossa kesäkuussa auki kun vaihdettiin turbiininstefa laatikkoon. Nyt jaksaa taas harrastaa ja hymyillä. :evil:
EASTCOAST OFFROAD ry.

Intiaanipäällikkö
Viestit: 47
Liittynyt: 12.07.2014. 21:34
Paikkakunta: Kotka
CONTACT:

Viesti Kirjoittaja Intiaanipäällikkö » 01.09.2014. 21:58

no 13. päivä on ilo irti kun pääsee Ravijoelle testaamaan uusia renkaita ja vanteita.. Vinssi tosin taitaa jäädä hyllyyn vielä löytyneitten murheiden takia =)
EASTCOAST OFFROAD ry.

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 6442
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 01.09.2014. 21:59

Mikä kone?? AMC:n koneissa ei tartte laatikkoa irroittaa takastefan takia, öljypohjan kautta vaihtuu...
Your Jeep specialist

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

Intiaanipäällikkö
Viestit: 47
Liittynyt: 12.07.2014. 21:34
Paikkakunta: Kotka
CONTACT:

Viesti Kirjoittaja Intiaanipäällikkö » 01.09.2014. 22:03

90 XJ 4.0..
EASTCOAST OFFROAD ry.

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 6442
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 01.09.2014. 22:06

Takastefa vaihtuu vain alakautta, se on tommonen: http://www.jamant.fi/stefa-oa1745803-p-1022.html
Your Jeep specialist

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

Intiaanipäällikkö
Viestit: 47
Liittynyt: 12.07.2014. 21:34
Paikkakunta: Kotka
CONTACT:

Viesti Kirjoittaja Intiaanipäällikkö » 01.09.2014. 22:08

no sittenhän sitä saa taas vaihtaa öpohjantiivisteenkin kun sinne tänään meni mallia korkki =) Iloa
EASTCOAST OFFROAD ry.

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 6442
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 01.09.2014. 22:30

Your Jeep specialist

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

Intiaanipäällikkö
Viestit: 47
Liittynyt: 12.07.2014. 21:34
Paikkakunta: Kotka
CONTACT:

Viesti Kirjoittaja Intiaanipäällikkö » 01.09.2014. 22:54

no on se varmasti 4-osaista korkki/kumitiivistettä iisimpi..
EASTCOAST OFFROAD ry.

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 6442
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 02.09.2014. 10:18

Intiaanipäällikkö kirjoitti:no on se varmasti 4-osaista korkki/kumitiivistettä iisimpi..
On...
Your Jeep specialist

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

Kirjoita vastaus