3,0crd koneen imuputken tiiviste
Re: 3,0crd koneen imuputken tiiviste
Laiton klemarrin niin nyt ei enää käry tullut kabiiniin ja liitoskohta pysyi kuivana.
Re: 3,0crd koneen imuputken tiiviste
Jos tuota öljyä valuu epätavallisen paljon, niin asiasta on ollut juttua viestiketjussa "Commander P0046" 26.02.2021
"Tuo musta pyöreä pömpeli on vain yksi osa tuota huohotin järjestelmää. Sitä ennen on jo useampi komponentti ja sielä nokan päässä on alumiini kalikka jonka keskiössä oleva tiiviste kuluu ja jos se menee huonoksi niin öljyä alkaa tulla niin että pömpeli ei enää pelitä... ovat noita vaihtaneet hyvällä menestyksellä pahimpiin öljynlutkuttajiin."
"sisällä on kalvo jonka halkeaminen alkaa myös lisätä öljyn kertymistä ahtimen imuun. Mutta jos alkaa huohotuksen öljykertymät vaivata niin kannattaa vaihtaa siitä alumiinisesta lähdöstä alkaen."
Oletko muuten tutkinut, ettei öljynlauhduttajan stefat ole antautumassa lohkon keskellä?
"Tuo musta pyöreä pömpeli on vain yksi osa tuota huohotin järjestelmää. Sitä ennen on jo useampi komponentti ja sielä nokan päässä on alumiini kalikka jonka keskiössä oleva tiiviste kuluu ja jos se menee huonoksi niin öljyä alkaa tulla niin että pömpeli ei enää pelitä... ovat noita vaihtaneet hyvällä menestyksellä pahimpiin öljynlutkuttajiin."
"sisällä on kalvo jonka halkeaminen alkaa myös lisätä öljyn kertymistä ahtimen imuun. Mutta jos alkaa huohotuksen öljykertymät vaivata niin kannattaa vaihtaa siitä alumiinisesta lähdöstä alkaen."
Oletko muuten tutkinut, ettei öljynlauhduttajan stefat ole antautumassa lohkon keskellä?
Re: 3,0crd koneen imuputken tiiviste
Toi vuoto on nyt hallinnassa,ja onneksi ei ainakaan näkyvästi vuoda tuolta lauhdattajan luota.