NYT TARVITAAN APUA!!............taas...

Kaikkien Jeeppien moottoreiden kysely ja vastaus-palsta, oli sitten sivuventtiili-, sekaventtiili-, työntötanko kuutonen tai kasi, tai diesel- tai OHC-moottori...
Hans von Mozart
Viestit: 3
Liittynyt: 05.11.2010. 0:19
Paikkakunta:

NYT TARVITAAN APUA!!............taas...

Viesti Kirjoittaja Hans von Mozart » 16.05.2011. 10:59

KONEESTA KUULUU NAKUTTAVAA ÄÄNTÄ, MUTTA ÖLJYNPAINEET OK. USKALTAAKO AJAA VAI MIKÄ MAHTAA OLLA. ELI ÄÄNI ON SELVÄ "EDES TAKAINEN ÄÄNI" KUN MENEE ALLE NIIN HILJENEE KEULAA KOHTI!! JA VIELÄKIN ALATIETOKONEEN NÄYTTÖÖN TULEE TASAINEN KUVIO MUTTA EI TOIMI..kyllä on jeeppiin mennyt rahaa kun laskeskelin korjaus osia vaikka halvalla tehty , olenkohan saanut täysin maanantai yksilön kun ei mikään muu auto ole yhtä paljon ollut korjaamolla koko ajan..ja on ollut sentään jo jonkkun aikaa meillä. nyt usko loppuu kohta jeeppeihin.

Cynomya
Viestit: 124
Liittynyt: 17.12.2009. 10:32
Paikkakunta: Hämeenkyrö, Sasi

Viesti Kirjoittaja Cynomya » 16.05.2011. 11:15

Ei saisi vitsailla vakavalla aiheella mutta itse olen ainakin todennut paremmaksi jättää liiat kuuntelut pois :)

Ite seurailen vain tuota öljynpainemittaria mikä eilen kertoi että öljyn pinta on alamerkissä. Eli siis toimii.

Omassa 4 i6 en oo kyllä kuitenkaan nakutusta huomannut.

Sulla on varma että se kuuluu ite moottorista ettei mikään ilmastointi laite tms. pidä ääntä?
Jeep XJ -92, 4.0, AW-4, BBS Performance

Hans von Mozart
Viestit: 3
Liittynyt: 05.11.2010. 0:19
Paikkakunta:

Viesti Kirjoittaja Hans von Mozart » 16.05.2011. 12:38

kaikki viittaisi laakerivikaan.....voi että luulin jeepin olevan perus varma peli kutosen koneella :evil: ihminen on erehtyväinen .MUTTA onko kellään tietoa tai tehnyt tälläistä hommaa eli miten edetä, korjata, osia, ..?

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 6435
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 16.05.2011. 13:08

Kyllähän noita rikki saa, mitäs konetta ei sais!! Kaikkea on jo nähty (ajettu ilman öljyjä (kietokangen laakerit paskana), ilman vesiä (ei puristuksia yhdessäkään pytyssä), niinkauan kuin se liikkuu, vaikka mäntä on jo kappaleina öljypohjassa (semmoinen on nyt pihassa, 5:sen mäntä kyljellään öljytikunputkea vasten)...).

Ensin pitää tutkia, mikä siellä kolisee, onko nostaja, vai männäntapin pesä männässä? Sitten mietitään, mitä osia siihen tarvitaan, osia löytyy kyllä, osa hyllyssä, osa tilauskamaa...

EDITTIÄ: Siirsin tämän aiheen oikeaan osioon...
Your Jeep specialist

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

Kirjoita vastaus