Jo vain, kiitokset. Ja veikkaukselle saatiin vahvistus. Lienee fiksua ottaa ohjeen mukaisesti akusta kenkä irti ettei virtapiikillä riko uutta?Care kirjoitti:Aiheesta löytyy aivan videocodemk kirjoitti:Ok, mistäpäin tuota osaa etsiä, onko jossain keulan suunnalla?
http://www.youtube.com/watch?v=6lTHsyjuquE
WH 3.0CRD Vikakoodi P0670
Moduuli vaihdettu, mutta edelleen yleis-vikakoodinlukija antaa P0672 vikakoodia. Olen koettanut useamman kerran nollata koodit, mutta ei auta. Onko tuo vikakoodi niin "syvällä" ettei tuolla yleishärvelillä saa sitä pois? Onko WH:ssa mahdollista koodit avain-kikalla?codemk kirjoitti:Jo vain, kiitokset. Ja veikkaukselle saatiin vahvistus. Lienee fiksua ottaa ohjeen mukaisesti akusta kenkä irti ettei virtapiikillä riko uutta?Care kirjoitti:Aiheesta löytyy aivan videocodemk kirjoitti:Ok, mistäpäin tuota osaa etsiä, onko jossain keulan suunnalla?
http://www.youtube.com/watch?v=6lTHsyjuquE
Voihan tuo olla ihan johtosarjavikaa tms. auton puolella. Harvinaisempaa mutta ei mahdottomuus..
P0672, which is for glow plug #2
Varmaan tuo 2 sylinterin hehku pimeenä. Vaihtaisin suosiolla kaikki. Kohta kärähtää toinen hehku sitten niin taas moduli pimeenä huonolla tuurilla. Kulutusosaa kuitenkin nuo hehkut. Itse olen kaikista vehkeistä missä on moduli pitäny vaihtaa ni samalla vaihtanu hehkut niin ei ole riskiä että siellä joku viallinen hehku hajottaa uudenkin modulin.
Hehkujen vaihdon yhteydessä olen testannu kaikki irrotetut vanhat hehkutkin virtalähteessä että mitkä hehkut todellisuudessa on kunnossa mitkä ei.
P0672, which is for glow plug #2
Varmaan tuo 2 sylinterin hehku pimeenä. Vaihtaisin suosiolla kaikki. Kohta kärähtää toinen hehku sitten niin taas moduli pimeenä huonolla tuurilla. Kulutusosaa kuitenkin nuo hehkut. Itse olen kaikista vehkeistä missä on moduli pitäny vaihtaa ni samalla vaihtanu hehkut niin ei ole riskiä että siellä joku viallinen hehku hajottaa uudenkin modulin.
Hehkujen vaihdon yhteydessä olen testannu kaikki irrotetut vanhat hehkutkin virtalähteessä että mitkä hehkut todellisuudessa on kunnossa mitkä ei.
kozel@ircnet
Ok. Ihmeellistä tässä ehkä on se, että kaikki hehkut vaihdettiin ekaksi noin pari kuukautta sitten. Sen jälkeen ilmestyi tuo vikakoodi näkyviin. Voinee toki olla niin, että 2. hehku on uutuuttaan ollut rikki.kozel kirjoitti:Voihan tuo olla ihan johtosarjavikaa tms. auton puolella. Harvinaisempaa mutta ei mahdottomuus..
P0672, which is for glow plug #2
Varmaan tuo 2 sylinterin hehku pimeenä. Vaihtaisin suosiolla kaikki. Kohta kärähtää toinen hehku sitten niin taas moduli pimeenä huonolla tuurilla. Kulutusosaa kuitenkin nuo hehkut. Itse olen kaikista vehkeistä missä on moduli pitäny vaihtaa ni samalla vaihtanu hehkut niin ei ole riskiä että siellä joku viallinen hehku hajottaa uudenkin modulin.
Hehkujen vaihdon yhteydessä olen testannu kaikki irrotetut vanhat hehkutkin virtalähteessä että mitkä hehkut todellisuudessa on kunnossa mitkä ei.
Voiko hehkumoodulin kunnon testata jotenkin mittaamalla?
Pitääkö kaikkien hehkujen olla samaa merkkiä?
Soittelin tänään korjaamolle, joka vaihtoi pari kuukautta sitten hehkut, jonka jälkeen totesivat, että hehkumoduuli on rikki. Kerroin, että kokeilin uutta moduulia ja edelleen sama vikakoodi. Kovasti olivat sitä mieltä, että hehkut on varmasti ok, mulla väärä moduuli. Lopuksi, tervetuloa, tutkimme kyllä 100€ tuntihinnalla...
Otin varalta uuden boksin pois ja vanha tilalle.
No niin tai näin, haluaisin vaihtaa hehkun itse ja varmistua tuosta. Voisiko joku avustaa esim kuvan kera mistä kohtaa löydän hehkut ja mikä niistä hehkunro #2.
Otin varalta uuden boksin pois ja vanha tilalle.
No niin tai näin, haluaisin vaihtaa hehkun itse ja varmistua tuosta. Voisiko joku avustaa esim kuvan kera mistä kohtaa löydän hehkut ja mikä niistä hehkunro #2.
http://www.chirpz.com/swirl/glow_plug.pdf
Kakkosen hehku on helppo vaihtaa itsekin
Kakkosen hehku on helppo vaihtaa itsekin
WJ Grand cherokee 4.7 limited 99
ex. WH Grand cherokee 07 laredo crd
ex. Kj Cherokee 04 Limited crd
ex. WH Grand cherokee 07 laredo crd
ex. Kj Cherokee 04 Limited crd
Kiitokset!Jooseppi kirjoitti:http://www.chirpz.com/swirl/glow_plug.pdf
Kakkosen hehku on helppo vaihtaa itsekin
Hehkumoduulin eheyttä ei varmaankaan pysty mittaamalla toteamaan?
Nyt 2-hehku vaihdettu, nähtävästi jotain häikkää siinä oli, kts kuva. Kuvassa rinnakkain uusi ja vanha... Tuo "vanha" oli vaihdettu kaksi kuukautta sitten.
Vaihdoin uuden ohjausboksin takaisin ja edelleen vikakoodi näkyy siinä yleisOBD lukijassa. Voisiko olla niin huono tuuri, että uusi boksi paloi eilisellä testauksella kun se oli hetken kiinni?
Vaihdoin uuden ohjausboksin takaisin ja edelleen vikakoodi näkyy siinä yleisOBD lukijassa. Voisiko olla niin huono tuuri, että uusi boksi paloi eilisellä testauksella kun se oli hetken kiinni?
Ei kyllä ole mun mielestä tuota vaihdettu kaksi kuukautta sitten!! Oliskohan ne vaihtanu jonkun muun hehkun, kun toi Mesen pyttyjärjestys on erilainen kuin muiden!!??codemk kirjoitti:Nyt 2-hehku vaihdettu, nähtävästi jotain häikkää siinä oli, kts kuva. Kuvassa rinnakkain uusi ja vanha... Tuo "vanha" oli vaihdettu kaksi kuukautta sitten.
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Mistä asiakas tietää, että hehku on vaihdettu??? Laskustacodemk kirjoitti:Silloin oli toimeksianto, että kaikki hehkut ja kuitissakin se lukee...JAMANT kirjoitti:Ei kyllä ole mun mielestä tuota vaihdettu kaksi kuukautta sitten!! Oliskohan ne vaihtanu jonkun muun hehkun, kun toi Mesen pyttyjärjestys on erilainen kuin muiden!!??


No voin olla väärässäkin, mutta oudolta näyttää... Ja kuten edellä todettua, uusikin osa voi olla rikki...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Ei kyllä näytä että olis vaihdettu 2kk sitten.
Tosin itsellä on tullut vastaan yksi CRD koneen hehku missä oli sellainen vika että lämpeni väärästä paikasta. Ei tullu kärki punahehkuiseksi vaan hehku kuumui tuolta paksummalta kohdalta. Onneksi tuli vaihdettua kaikki kun ei tästä kyseisestä hehkusta vikakoodiakaan heittäny.
Tosin itsellä on tullut vastaan yksi CRD koneen hehku missä oli sellainen vika että lämpeni väärästä paikasta. Ei tullu kärki punahehkuiseksi vaan hehku kuumui tuolta paksummalta kohdalta. Onneksi tuli vaihdettua kaikki kun ei tästä kyseisestä hehkusta vikakoodiakaan heittäny.
kozel@ircnet
Tätä niin kuin meinasinkin, taidan käydä näyttämässä yksilöä korjaamolla, joka vaihdon suoritti jne.JAMANT kirjoitti:Mistä asiakas tietää, että hehku on vaihdettu??? Laskusta![]()
![]()
No voin olla väärässäkin, mutta oudolta näyttää... Ja kuten edellä todettua, uusikin osa voi olla rikki...
Nyt tiedetään siis, että tuo hehku on ok, mutta olen neuvoton tuon boksikysymyksen suhteen. Häviääkö vikakoodi hehkusta itsekseen jos kaikki on muuten ok, kuten eräällä jenkkiforumilla väitettiin?
Ajan kanssa ja starttauksien määrän täyttyessä kyllä poistuu, jos ei vika uusiudu!! Mutta onko se suuri vaiva ajaa tätä kautta, niin nollataan se testerillä, Espoossahan sä olet?? Samalla näkee, että pysyy koodi poissa...codemk kirjoitti: Häviääkö vikakoodi hehkusta itsekseen jos kaikki on muuten ok, kuten eräällä jenkkiforumilla väitettiin?
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1