Kuvaa ei oo, muuten kuin että kuvaan auton konepellin alta, mutta sulla on sellainen kuva jo luonnostaan!
Kyllä sanoisin että se nokka-akselin asennontunnistin on just sen muovisen putken alla, sen putken ottaa kolmessa minuutissa pois, kaksi klemmaria ja huohotinletku ja yksi 10mm avainvälin ruuvi ja nykäisee turbolta irti ja pujottaa paisarinletkun alta pois...
Jos vaihdat sen anturin, niin vaihda se PCV-vena samalla, eli tuo: http://jamant.fi/fi/tuote/6237442-imupu ... 53013672ae , jos se on alkuperäinen, niin entinen se on jo... Eikä tuo uusi kallis oo...
Nyt melkein tekisin niin, että otat sen nokan tunnistimen irti ja putsaat sen ja samalla otat irto-osasta kuvan (useammasta suunnasta) ja paat sen kuvan mulle sähköpostiin, vertaan uusiin antureihin ja katson, kumpi sulle sopii...
Ccr
Re: 3.0 crd savuttaa tyjäkäynnillä
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Re: 3.0 crd savuttaa tyjäkäynnillä
Nyt tuli tukkurilta tieto, se toinen anturi tulee huomenna!! Sitten pääsen vertaamaan, mikä ero noissa on...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
-
- Viestit: 9
- Liittynyt: 09.12.2016. 11:08
- Paikkakunta: Ii
Re: 3.0 crd savuttaa tyjäkäynnillä
No ei oo yhtään 2005 -mallia nyt tontilla, ja voi se olla ettei niitä ole kahta, kun ei se tarvitse kahta, todennäköisempää on, että siellä on versio yksi ja versio kaksi, eli vanhempi ja uudempi. Kun se nokka-akselin asennontunnistus tarvitaan vain startatessa, että ECM tietää kumpi kierros kampuralla on menossa, että osaa ohjata ruiskutusta oikeaan pyttyyn, kun jos se on kierroksen pielessä, se ruiskuttaa kun ei oo painetta (molemmat venat auki). Ja kun kone käy, ECM osaa laskea...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Re: 3.0 crd savuttaa tyjäkäynnillä
No nyt olis molemmat anturit hyllyssä...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Re: 3.0 crd savuttaa tyjäkäynnillä
Silmämääräisesti ei paljoa eroa ole, töpselissä saattaa olla joku ero ja o-renkaan öljytilaan menevä muovi on vanhemmassa mallissa harmaata muovia ja uudemmassa mustaa, numerot eroaa päällä ja tietenkin varaosanumerot....
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1