Grand cherokee 2.7 crd 2013
Vedenerottimen piuha on suodattimen pohjassa, koska sinne se vesi jää ja kun sitä on tarpeeksi, merkkivalo syttyy ja jos suodattimen yläpuolella on liittimet, yksi on lämmityksen ja jos on toinen, se on lämpöanturin liitin.kozel kirjoitti:yleensä ovat suodattimen vesipitoisuusanturi ja sitten toinen on suodattimen lämmitys.
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Siis yksi on pohjassa, se on vedenerottimen, jos jalassa on kaksi lisää, toinen on lämmityksen ja toinen on lämpöanturin...kozel kirjoitti:Onko lämpöanturin vai lämmittimen? yleensä on lämmitettäviä nuo suodattimet.yksi on lämmityksen ja jos on toinen, se on lämpöanturin liitin.
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Siellä pohjassa yksi anturi, kaksipiikkinen.
Mutta nyt tulokset suodattimen ja letkunvaihdon jälkeen. Eli vaihdoin suodattimelta matalapainepumpulle menevä.
Ennen vaihtoa auton seistessä 8h tai ennemmän, heti käyntiin ja sammu, sitten pitkät sahaukset ja käyntiin.
Nyt auton ei tarvi seisoa kun pari minuuttia ja joudut sahaaman piiittkäään. Jos seisoo vähän kauemmin niin sama kun aiemmin, eli hörähtää käyntiin ja sammuu. Alkaa tuntua tosi kummalta, mitä vaan tekee niin pahemmaksi menee.
Mutta nyt tulokset suodattimen ja letkunvaihdon jälkeen. Eli vaihdoin suodattimelta matalapainepumpulle menevä.
Ennen vaihtoa auton seistessä 8h tai ennemmän, heti käyntiin ja sammu, sitten pitkät sahaukset ja käyntiin.
Nyt auton ei tarvi seisoa kun pari minuuttia ja joudut sahaaman piiittkäään. Jos seisoo vähän kauemmin niin sama kun aiemmin, eli hörähtää käyntiin ja sammuu. Alkaa tuntua tosi kummalta, mitä vaan tekee niin pahemmaksi menee.
Niin.. itsellä vaikutti paljon
1.Miten tyhjä tankki on. yli puolet niin ei ongelmaa ja kun alle neljännes mittarissa niin aina pidempään parkissa ja sai sahata..
2.miten parkkeerattu. Keula ylöspäin pahempi ja keula alaspäin lievempi oire.
Nyt kun oire hyvin päällä niin kokeile pistää tankki niin täyteen kun saat.
1.Miten tyhjä tankki on. yli puolet niin ei ongelmaa ja kun alle neljännes mittarissa niin aina pidempään parkissa ja sai sahata..
2.miten parkkeerattu. Keula ylöspäin pahempi ja keula alaspäin lievempi oire.
Nyt kun oire hyvin päällä niin kokeile pistää tankki niin täyteen kun saat.
kozel@ircnet
Aivan oikein. Noin juuri toimin koko viime kesän. Pidin aina tankin yli puolenvälin ja nokka alaspäin. Ei juurikaan ongelmia.
Sitten tammikuussa yli -15 ei käyntiin millääe, kunnesi imuputkesta lämpöä.
Ohimuotomittaukseen, vitonen korjattiin. Toimi seuraavat kaksi kuukautta hyvin vaikka tankki oli valolla ja auto missä asennossa tahansa.
Sitten tehtiin täysi remppa kaikkiin suuttimiin ja kuin taikaiskusta ongelmat paheni. Oli tankki miten täysi tahansa tai auto missä asennossa tahansa, ei lähteny pitkän seisomisen jälkeen.
Sitten pari päivää sitten erehdyin vaihtamaan suodattimen ja letkun niin nyt ei tarvi olla sammutettuna kun pari minuuttia niin japas sahauttaa.
Alkaa olla asin toistoa, mutta kirjoitin kuitenkin.
Miten on kozel, litoin sulle illalla yv:n
Sitten tammikuussa yli -15 ei käyntiin millääe, kunnesi imuputkesta lämpöä.
Ohimuotomittaukseen, vitonen korjattiin. Toimi seuraavat kaksi kuukautta hyvin vaikka tankki oli valolla ja auto missä asennossa tahansa.
Sitten tehtiin täysi remppa kaikkiin suuttimiin ja kuin taikaiskusta ongelmat paheni. Oli tankki miten täysi tahansa tai auto missä asennossa tahansa, ei lähteny pitkän seisomisen jälkeen.
Sitten pari päivää sitten erehdyin vaihtamaan suodattimen ja letkun niin nyt ei tarvi olla sammutettuna kun pari minuuttia niin japas sahauttaa.
Alkaa olla asin toistoa, mutta kirjoitin kuitenkin.
Miten on kozel, litoin sulle illalla yv:n
Suodattimessa ilmavuotoa. Samalla laitettiin varuilta takaiskuventtiili polttoaineen paluulinjaan suodattimen ja tankin väliin. Ainakin omistaja sanoi ongelman poistuneen.
Paineistettiin pumpulla niin suodatin alkoi vuotamaan ihan tiputtamalla dieseliä.
Jos ei halua sitä vesianturia ja tyhejennysproppua sinne pohjaan niin vaihtoehtoinen filtteri on olemassa.

Paineistettiin pumpulla niin suodatin alkoi vuotamaan ihan tiputtamalla dieseliä.
Jos ei halua sitä vesianturia ja tyhejennysproppua sinne pohjaan niin vaihtoehtoinen filtteri on olemassa.

kozel@ircnet