Lämpöä Grandin kabiinissa?
Lämpöä Grandin kabiinissa?
Mites ootte tarjennut ZJ Grandeissa talvella,itse luulin että on lämmin mutkun ei ole.Moottorin lämpö nousee vain n.80 asteeseen oli kesä tai talvi,termostaatti vaihdettu mut tilanne ei muuttunut.Lämppäristä tulee kyllä lämmintä mutta ei kunnolla kuumaa.GM kesäautoni on huomattavasti lämpimämpi!ps.kone on 5,2
Eihän tuo niitä kaikkein lämpimimpiä kulkineita oo, mitä oon omistant.
Mut ihanhyvin tarent viell 30:n pakkasessa.
Lämpöjä ei minunkaan Jeeppi nosta ton ylemmäks.
Tänä syksynä,vai oiskoolt jo talvee,niin huuhdoin lämppärin kennon ja tilanne parani huomattavasti.
Mut ihanhyvin tarent viell 30:n pakkasessa.
Lämpöjä ei minunkaan Jeeppi nosta ton ylemmäks.
Tänä syksynä,vai oiskoolt jo talvee,niin huuhdoin lämppärin kennon ja tilanne parani huomattavasti.
www.wuoksioffroad.com
Montenegro Offroad club #98
Montenegro Offroad club #98
Kaverin WJ grandissa huomattiin termaria vaihtaessa että siinä ilmastointi lähtee päälle -10c lämpötilassa kun lasille pitää puhallusta olla. Missähän noissa lienee se lämpötila-anturi joka estää tuon ilmastoinnin käynnistymisen pakkasilla. Hienosti oli grandin ilmastoinnin putket jäässä..
Eikös Ilmastoinnin pitäisi lakata toimimasta jossain +5C jälkeen?
Kummasti rupesi puhaltamaan lämpimämpää kun ilmastoinnin otti pois käytöstä..
Eikös Ilmastoinnin pitäisi lakata toimimasta jossain +5C jälkeen?
Kummasti rupesi puhaltamaan lämpimämpää kun ilmastoinnin otti pois käytöstä..
Mulla on ´96 zj grandi ja se on kovasti lämmin auto kunhan ehtii kaikki rauta ensin lämpimämään. Kun lähtee pihalta, niin vaikka on ollut lohkolämmitin ja sisätilalämmitin päällä, niin -20 asteessa menee 10km ennenkuin alkaa olla lämmin. Ilmatilaa on vain niin paljon. Yleensä Jeeppi ei ole sellainen auto jossa istutaan talvella ilman takkia...
Urkki
Urkki