Tervehdys
Allani on päivisin Vuosi malli 2000 grandi. Mittari lukema 235.000 Km/14600 mail. Auto ja kone on pelittänyt tähänkin saakka hyvin ja kuluvia osia on vaihdettu yllättävän vähän! Verrattuna aiempaan Mitsun 2,5 l T-mallin maasto-autoon.
Tietty tulee vakavasti mietittyä onko V-8 koneelle kilometrejä kertynyt jotta tarvitsee moottoria alkaa uudelleen päivittämään. Ajan loma ja pitemmät matkat grandilla.
Kun koittaa päivä hyvästi jätölle 287cu PWER TECH pannulle, niin mikä on seuraava koko moottorille asennettavaksi grandiin. Käykö 340cu, 360cu tai vaihtoehtoisesti jokin muu kookkaampi Mopar moottori esim nykyiseen vaihdelaatikkoon ja jarrulevyn koko ym. saaste pölläytys päästöt sen sellaiset huomioon ottaen? Samalla vääntö ja teho nousis kylkiäisinä ja kuinka paljon sitä sallitaan?
Kulutus on maantie ajolla 95-110km/h 11,8-12,5 l 100 km. 120-145 km/h 12,8-13,00 l 100 km.
Jeep Grand CHEROKEE LTD 4,7 l
-
- Viestit: 1
- Liittynyt: 09.07.2008. 21:36
- Paikkakunta: Uusimaa
Jeep Grand CHEROKEE LTD 4,7 l
4x4 TÖPPÖSTÄ
Minkä tahansa saa sovitettua!! Mutta hankalaksi menee, kun pitää sitten vaihtaa koko johtosarjat ja käytännössä pitää vaihtaa myös vaihteisto, kun elektroniikka sekoaa, eikä ymmärrä koneen vaihtoa!! Melkeen väittäisin, että tänä päivänä liian hankalaa vaihtaa väärää tekniikkaa (siis väärää siihen autoyksilöön)!!
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1