Jeep Grand CHEROKEE LTD 4,7 l

Kaikkien Jeeppien moottoreiden kysely ja vastaus-palsta, oli sitten sivuventtiili-, sekaventtiili-, työntötanko kuutonen tai kasi, tai diesel- tai OHC-moottori...
NELIVEETOO
Viestit: 1
Liittynyt: 09.07.2008. 21:36
Paikkakunta: Uusimaa

Jeep Grand CHEROKEE LTD 4,7 l

Viesti Kirjoittaja NELIVEETOO » 10.07.2008. 8:00

Tervehdys

Allani on päivisin Vuosi malli 2000 grandi. Mittari lukema 235.000 Km/14600 mail. Auto ja kone on pelittänyt tähänkin saakka hyvin ja kuluvia osia on vaihdettu yllättävän vähän! Verrattuna aiempaan Mitsun 2,5 l T-mallin maasto-autoon.

Tietty tulee vakavasti mietittyä onko V-8 koneelle kilometrejä kertynyt jotta tarvitsee moottoria alkaa uudelleen päivittämään. Ajan loma ja pitemmät matkat grandilla.

Kun koittaa päivä hyvästi jätölle 287cu PWER TECH pannulle, niin mikä on seuraava koko moottorille asennettavaksi grandiin. Käykö 340cu, 360cu tai vaihtoehtoisesti jokin muu kookkaampi Mopar moottori esim nykyiseen vaihdelaatikkoon ja jarrulevyn koko ym. saaste pölläytys päästöt sen sellaiset huomioon ottaen? Samalla vääntö ja teho nousis kylkiäisinä ja kuinka paljon sitä sallitaan?

Kulutus on maantie ajolla 95-110km/h 11,8-12,5 l 100 km. 120-145 km/h 12,8-13,00 l 100 km.
4x4 TÖPPÖSTÄ

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 6435
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 10.07.2008. 10:12

Minkä tahansa saa sovitettua!! Mutta hankalaksi menee, kun pitää sitten vaihtaa koko johtosarjat ja käytännössä pitää vaihtaa myös vaihteisto, kun elektroniikka sekoaa, eikä ymmärrä koneen vaihtoa!! Melkeen väittäisin, että tänä päivänä liian hankalaa vaihtaa väärää tekniikkaa (siis väärää siihen autoyksilöön)!!
Your Jeep specialist

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

Kirjoita vastaus