zj polttoaine paineet häviää
Lähetetty: 30.08.2011. 14:04
Moro. auto on siis zj 5.2. ja 11 -96 rullannu ulos tehtaalta.
eli paineet häviää tosi nopeesti johonki kun auton sammuttaa... paineita en ole mitannu ku en mittaria omista mutta pumppu pitäs kyllä toimia normaalisti koska kun auton saa käyntiin nii pelaa hyvin. ku laittaa virrat päälle nii pumppu hurraa vain muutaman sekunnin (normaalia?) eli sillehän on olemassa rele sillon jossain...
uskaltaako ensiapuna hyppyjoholla laittaa releen pois toiminnasta että ei tarvis tehä 4-5 kertaa virrat päälle virrat pois sulkeisia jotta saa pumpulla pyöritettyä paineet putkiin... (alkaa pikkuhiljaa vit...taan ja kai se ennenpitkää jotain lisää hajottaa eli pakkohan tuo on kuntoon laittaa)?
auto ei laske alleen eli sillonhan putkisto saa jostain ilmaa tai joku päästää bensan väärään suuntaan (pumppu, säädin, takaiskuventtiili...?) ja bensa katoaa takas tankkiin? iac-venttiilin otin viikko sitte irti ja putsasin mut tuskin se linjasto tuotakautta ilmaa saa?
pumppuhan on tankissa mutta onko autossa paineensäädin missä? ja onko grandissa jonkunäköstä takaiskuventtiiliä missään? jos ei niin voiko sinne tankin lähelle sellasen "letkunväliin" mallin laittaa?
tuohon on saatavissa joko -96 mallin fuel pump assemblyä tai -97 - -98 mallin fuel pump assemblyä... kuvista päätellen saman näkösiä mutta erinnäkösiä. (näkyvin ero on kumppuhässähän tankin ulkopuolella olevassa osassa) pystyykö ilman tankin irrottamista näkeen mistään kumpikohan tuossa omassa autossa on?
vkloppuna on ehkä enempi aikaa tutkia autoo. mut jos sitä pumppua ei mistään näe niin kai se tankki pitää käyttää pois et osaa ostaa oikeen pumppu kokoonpanon.
kiitokset tulevista vastauksista...
eli paineet häviää tosi nopeesti johonki kun auton sammuttaa... paineita en ole mitannu ku en mittaria omista mutta pumppu pitäs kyllä toimia normaalisti koska kun auton saa käyntiin nii pelaa hyvin. ku laittaa virrat päälle nii pumppu hurraa vain muutaman sekunnin (normaalia?) eli sillehän on olemassa rele sillon jossain...
uskaltaako ensiapuna hyppyjoholla laittaa releen pois toiminnasta että ei tarvis tehä 4-5 kertaa virrat päälle virrat pois sulkeisia jotta saa pumpulla pyöritettyä paineet putkiin... (alkaa pikkuhiljaa vit...taan ja kai se ennenpitkää jotain lisää hajottaa eli pakkohan tuo on kuntoon laittaa)?
auto ei laske alleen eli sillonhan putkisto saa jostain ilmaa tai joku päästää bensan väärään suuntaan (pumppu, säädin, takaiskuventtiili...?) ja bensa katoaa takas tankkiin? iac-venttiilin otin viikko sitte irti ja putsasin mut tuskin se linjasto tuotakautta ilmaa saa?
pumppuhan on tankissa mutta onko autossa paineensäädin missä? ja onko grandissa jonkunäköstä takaiskuventtiiliä missään? jos ei niin voiko sinne tankin lähelle sellasen "letkunväliin" mallin laittaa?
tuohon on saatavissa joko -96 mallin fuel pump assemblyä tai -97 - -98 mallin fuel pump assemblyä... kuvista päätellen saman näkösiä mutta erinnäkösiä. (näkyvin ero on kumppuhässähän tankin ulkopuolella olevassa osassa) pystyykö ilman tankin irrottamista näkeen mistään kumpikohan tuossa omassa autossa on?
vkloppuna on ehkä enempi aikaa tutkia autoo. mut jos sitä pumppua ei mistään näe niin kai se tankki pitää käyttää pois et osaa ostaa oikeen pumppu kokoonpanon.
kiitokset tulevista vastauksista...