Oisko kellään kokemusta.? Kun auto sammuu kun vaihtaa vaihdetta tai moottorijarruttaa.Skanneri ilmoittaa viaksi..Ruiskutuksen määrän säädin.
Niin , että pitääkö viedä diesel-huoltoon tai maahantuojalle...vai voiko tolle tehdä itse jotain..niin ei se kokoajan sammu, mutta kun sammuu , niin juuri vaihtaessa tai moottorijarrutuksessa...ja aina silloin kun ei pitäisi tietty..
2.5 VM-Diesel sammuu..???
ilmeisesti se vanhempi jakajapumpulla oleva 2.5 eikä CRD.
Asialle ei oikein voi muuta tehdä kuin vaihtaa/korjata se määränsäädin sieltä pumpusta. Taitaa siinäkin olla ihan Bosch pumppu. Itse veisin auton ihan dieselpajalle. Tosin kannattaa aina vertailla merkkiliikeenkin hintaa. Joskus yllättää.
Tosin ei ne jakajapumput niin rakettitiedettä ole etteikö tavan tallukka (teknisesti osaava) pysty tekemään mutta ammattilainen saa joskus vaihdettua joitain osia ilman että purkaa pumppua irti autosta yms.. ja pääsee näin edulliseen lopputulokseen.
Tämä siis jos nyt sattu mun arvaus oikeaan ja on tuo jakajapumppu kyseessä..
Asialle ei oikein voi muuta tehdä kuin vaihtaa/korjata se määränsäädin sieltä pumpusta. Taitaa siinäkin olla ihan Bosch pumppu. Itse veisin auton ihan dieselpajalle. Tosin kannattaa aina vertailla merkkiliikeenkin hintaa. Joskus yllättää.

Tosin ei ne jakajapumput niin rakettitiedettä ole etteikö tavan tallukka (teknisesti osaava) pysty tekemään mutta ammattilainen saa joskus vaihdettua joitain osia ilman että purkaa pumppua irti autosta yms.. ja pääsee näin edulliseen lopputulokseen.
Tämä siis jos nyt sattu mun arvaus oikeaan ja on tuo jakajapumppu kyseessä..
http://www.holysmoke.fi/
Tuol on volkkaripuolella väki saanu hyvää palvelua. Foorumilla on kanssa osaavaakin väkeä jos haluaa itse projektia yrittää. Tosin moisen remontin jälkeen pumpun penkitys voi olla ihan hyvä idea..
Tuol on volkkaripuolella väki saanu hyvää palvelua. Foorumilla on kanssa osaavaakin väkeä jos haluaa itse projektia yrittää. Tosin moisen remontin jälkeen pumpun penkitys voi olla ihan hyvä idea..