Kaikkien Jeeppien moottoreiden kysely ja vastaus-palsta, oli sitten sivuventtiili-, sekaventtiili-, työntötanko kuutonen tai kasi, tai diesel- tai OHC-moottori...
-
Antsa67
- Viestit: 19
- Liittynyt: 19.02.2009. 20:16
- Paikkakunta: Orihuela Costa
Viesti
Kirjoittaja Antsa67 » 26.06.2012. 16:42
-
JAMANT
- Site Admin
- Viestit: 6442
- Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
- Paikkakunta: Espoo
-
CONTACT:
Viesti
Kirjoittaja JAMANT » 26.06.2012. 17:14
En edes löytänyt selitystä koodille P1270??
P0100 on ilmamääräanturin (ei -mittari

) piirivika, siis jos on uusittu jo anturi, sitten vikaa on sen piirissä (siis tietokoneen ja sen anturin välillä johtosarjassa tai itse tietokoneessa, tai voihan se uusi anturikin olla viallinen)!!
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
-
filler
- Viestit: 323
- Liittynyt: 25.12.2009. 16:33
- Paikkakunta: Raisio
Viesti
Kirjoittaja filler » 26.06.2012. 17:30
Näin tuolla nettiviidakossa kerrotaan tuosta p1270 vikailmoituksesta GC:ssä;
p1270 is for INTAKE MANIFOLD RUNNER (SWIRL) PERFORMANCE. To correct this concern on all the vehicles i have seen with this code you will need to replace the INTAKE SWIRL SERVO MOTOR. These fail on these and will cause this code
-
JAMANT
- Site Admin
- Viestit: 6442
- Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
- Paikkakunta: Espoo
-
CONTACT:
Viesti
Kirjoittaja JAMANT » 26.06.2012. 17:44
Eli imusarjan läppä-askelmoottori vaihtoon ja pian, samalla pitää tarkistaa läppien kunto, muuten seuraavaksi ne läpät on imuventtiilissä/palotilassa!!! Saattaa se imuilmanmääräanturin vikakoodikin korjaantua kun ton askelmoottorin uusii, voi olla sen vikakoodi seurausta jostain muusta...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1