GC 2.7 CRD Kaasupolkimen/-läpän asentoanturi ja sen vaihto

Kaikkien Jeeppien moottoreiden kysely ja vastaus-palsta, oli sitten sivuventtiili-, sekaventtiili-, työntötanko kuutonen tai kasi, tai diesel- tai OHC-moottori...
Dr.Rubber
Viestit: 25
Liittynyt: 30.04.2012. 12:10
Paikkakunta:

GC 2.7 CRD Kaasupolkimen/-läpän asentoanturi ja sen vaihto

Viesti Kirjoittaja Dr.Rubber » 14.08.2012. 11:58

Terve,

Oma GC käy päivä päivältä enemmän ja enemmän hermoille. Ihan riittämiin ollut pikkuvikaa 5 tkm sisällä...

No, nyt vilkuttaa MIL-valoa jo melkoisen taajaan ja viaksi tarjoaa P2125 eli kaasupolkimen/kaasuläpän asentoanturin vikaa valittaa. Vehjes toimii kyllä ihan kivasti silloin, kun MIL valo ei pala, mutta vikatilassa kulku luonnollisesti on mitä on. Jatkuvasti saa nyt olla tien poskessa sammuttamassa ja käynnistämässä autoa, sillä keinoin kun tuo vikavalo yleensä hetkeksi sammuu.

Onko isotöinen vaihtaa ko osa? Onko kallis remppa tiedossa?
Viimeksi muokannut 1 päivämäärä Dr.Rubber, muokattu yhteensä 14 kertaa

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 6442
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 14.08.2012. 12:10

Uusi osa maksaa viimeisimmän tiedon mukaan noin 150.00 euroo ja taitaa olla konehuoneessa siinä jarrutehostimen vieressä, mihin tulee vaijeri polkimelta ja cruiselta!!
Your Jeep specialist

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

Kirjoita vastaus