Kaikkien Jeeppien moottoreiden kysely ja vastaus-palsta, oli sitten sivuventtiili-, sekaventtiili-, työntötanko kuutonen tai kasi, tai diesel- tai OHC-moottori...
-
Jansa
- Viestit: 166
- Liittynyt: 04.11.2008. 20:32
- Paikkakunta: Hollola
Viesti
Kirjoittaja Jansa » 01.09.2012. 0:32
89 kaasarikoneen "oikea" ennakko? Konepellin tarrassa puhutaan jotain 9 ja +/-.... ja kun katseltiin valon kanssa niin ennakko ol jotain 20+ , en nyt tarkkaa muista mutta kumminkin ihan muuta kun konepellin ohjeistus......
Kone kun tuntuu hieman laiskan puoleiselta ja vaik on virranjakajan kansi,tulpat ja johdot vaihettu ja kaasarikin katteltu ettei pitäs käydä laihal/rikkaalla, niin on välil nihkee starttaa ja pysymää käynnissä.
[/quote]
-
rane
- Viestit: 106
- Liittynyt: 17.01.2009. 9:12
- Paikkakunta: Joensuu
Viesti
Kirjoittaja rane » 01.09.2012. 9:04
Katso että alipainesäädin toimii: letku irti, ennakon pitäisi tippua. Jätä letku irti ja tulppaa se. Nosta kierrokset 1600 rpm ja säädä ennakoksi 9°. Letku takaisin paikalleen.
Subaru Outback 2,5 AT -01
ex WJ 4.0 Laredo -00 Quadra Drive + some extra
ex ZJ 4.0 -93 LTD still going strong?
-
Jansa
- Viestit: 166
- Liittynyt: 04.11.2008. 20:32
- Paikkakunta: Hollola
Viesti
Kirjoittaja Jansa » 01.09.2012. 22:18
Njoo pitee tutkia noita letkuja, siel nyttenkin jotain letkuja irti ja tulpattuna joten mitähän kivaa paljastuu...
tämmösis vanhois aina niin kivoi nää "teenpä pikakorjauksen/vedän uusia sähköjä pelkällä mustalla" kun niitä saa sit lähteä arvailemaan et mikä letku/johto on minnekkin kuulunut.