Nyt kun tänne Kanta-Hämeeseenkin tuli talvi ja oikeat pakkaskelit, n. -10 C, emäntä kertoi että kylmäkäynnistyksen jälkeen, auton päältä lumia putsatessa, nenään tuntui voimakas bensiinin haju, joka tuli myös ohjaamoon. Onko kellään vastaavasta kokemusta ? Itselle tulee mieleen että kylmä saa polttoainelinjassa jonkin liitoksen valskaamaan.
Auton moottoriin ei vielä ole asennettu lämitintä, mutta suunnitelmissa on, eli käynnistykset on tehty tosiaan kylmästartteina.
1. sukupolven Compass, bensiininhaju kylmäkäynnistyksessä
Kysymys molemmille: oletteko avanneet konepeltiä ja katsoneet, jos joku liitos vuotaa??
2.4:sessa ei montaa vuotopaikkaa oo, käytännössä konehuoneessa on kaksi paineletkua (toinen on paluu) + suuttimien fuelrailin liitokset, loput on tankin luona (kannattaa haistella, haiseeko bensa enemmän etupäässä vai takapäässä (vai etupäässä takapäässä
, vitsii pukkaa...)), suodattimen (joka on siis tankin päällä ja sen irroitus vaatii melkeen/jopa tankin irroitusta, että saa pois/kiinni) ympäristössä.
3.1:sessä on sitten konehuoneessa enemmän vuotopaikkoja, suuttimet, ruiskupumppu letkut suodatin... Mutta sama juttu, etsi mistä vuotaa...
2.4:sessa ei montaa vuotopaikkaa oo, käytännössä konehuoneessa on kaksi paineletkua (toinen on paluu) + suuttimien fuelrailin liitokset, loput on tankin luona (kannattaa haistella, haiseeko bensa enemmän etupäässä vai takapäässä (vai etupäässä takapäässä


3.1:sessä on sitten konehuoneessa enemmän vuotopaikkoja, suuttimet, ruiskupumppu letkut suodatin... Mutta sama juttu, etsi mistä vuotaa...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1