cherokee kay alhasel tyhjä käynnillä.ja samuu
-
- Viestit: 9
- Liittynyt: 14.06.2013. 21:31
- Paikkakunta: lantaa petoni viidakko
cherokee kay alhasel tyhjä käynnillä.ja samuu
Vilkutaa myös chek engine valoo.tyhjäkäynti on liikenne valois. 750 paikkeil. Ravistaa autoo ratti täristää.joskus sammuilee.mut nyt tuli uutena oireena ei meinaa pysyy tyhjä käynil. Meinaa valoistt lähties sammuu kutkun antaa kaasuu lähteekin.puolan ja jakajan piuha oli jakajan pääst lerppu mut nojas nastaansa kyl jotenkin.94 vuoden ja kuutosen koneella.mistä lähtisin vikaa etsimään.voiko pelkkä puolan piuha vilkuttaa engine valoo.
JA katso vikakoodit, sekin selvittää paljon, kun kerran valoa vilkuttaa/polttaa... Itseasiassa ei pitäis vilkuttaa, joko ei pala tai sitten palaa!!
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
-
- Viestit: 9
- Liittynyt: 14.06.2013. 21:31
- Paikkakunta: lantaa petoni viidakko
-
- Viestit: 9
- Liittynyt: 14.06.2013. 21:31
- Paikkakunta: lantaa petoni viidakko
Mites noi vika koodit saa kaivettuu. Onko autossa itsessään jossain joku boksi misssäon joku vilkkuva valo vai joutuuko sen viemään johki pajalle. Mis on oma laite sille.kaveril on kyl joku vika koodin lukija laite gm autoille mut käykö se tohon tarkoitukseeen.ja anteeksi tyhmät kysymykseni. Mistäs näitä jeepin sytkä osia tästä etelä suomesta löytyy.tuskin joka varaosa liikees on .onko se nyt taas lähettävä us partsiin.
No periaatteessa vikavalolla saa luettuu, mutta tolla käytöksellä, mitä se valo nyt tekee, en luottais siihen pätkääkään, testeriin joka on tarkoitettu Chryslereille, löytyy esim multa, samoinkuin varaosat on hyllytavaraa... Kannattaiskos soittaa suoraan mulle, jos kerran naapurikaupungissa asustat??yks vekkulipoju kirjoitti:Mites noi vika koodit saa kaivettuu. Onko autossa itsessään jossain joku boksi misssäon joku vilkkuva valo vai joutuuko sen viemään johki pajalle. Mis on oma laite sille.kaveril on kyl joku vika koodin lukija laite gm autoille mut käykö se tohon tarkoitukseeen.ja anteeksi tyhmät kysymykseni. Mistäs näitä jeepin sytkä osia tästä etelä suomesta löytyy.tuskin joka varaosa liikees on .onko se nyt taas lähettävä us partsiin.
Eli sytkäosat löytyy nettikaupasta, tuosta ryhmästä: http://www.jamant.fi/sahkoosat-sytytysosat-c-273.html
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
-
- Viestit: 9
- Liittynyt: 14.06.2013. 21:31
- Paikkakunta: lantaa petoni viidakko
Miten sait sen tehtyä?yks vekkulipoju kirjoitti:Johan katos vika valon vilkutus kun sain käymään tyhjää käynin isommaks.
Ja paljonko se nyt kiertää?
Moottorinohjauksen pitäisi hoitaa tyhjäkäynti ihan automaattisesti.
.
.
.
Chero XJ -90 2d 4.0/AW4/NP242 "MUSTI" 3" 31x10,5 - 4.56 välitykset.
Eaton E-Locker + Detroit Locker
Ironman 12000Lbs
Eaton E-Locker + Detroit Locker
Ironman 12000Lbs
Manuaalisesti ei saa säätää, silloin ne ongelmat vasta alkaa!!! Tietokone hoitaa säädön anturitietojen perusteella, jos säätää manuaalisesti, tietsikka ei pysty säätämään...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
-
- Viestit: 9
- Liittynyt: 14.06.2013. 21:31
- Paikkakunta: lantaa petoni viidakko
Tyhjä käynin hvaijerin allla on pieni tapppi mihin laitoin pienen kumisen hatun .no nyt huutaa p ja n pääl jossain 1700 eli liikaa. Ja d pääl tonnin paikkeil.mut samaa teki alemil kieroksil ennenkin.tekemisen saantianen mietinyt kan halusin päästä ajeleenilman pelkoo sammumisesta. Tai te tartis ajella kaheloa jalallla.