5.2 v8 vain pörähtää
5.2 v8 vain pörähtää
Eli 95 5.2 gc vain pörähtää ja siirtäisin moottorin ja lootat vagoneeriin mutta tahtois esti saada käymään omas kopas. Jos jollain olis johtokaavioo ja sellasta mikä poistaa ylimääräset johdot eli ne jäis mitä moottori ja laatikko tarttee.
Käynnistyksen esto ei vaikuta noin, että pörähtää. Käynnistyksen esto antaa auton käynnistyä ihan ok ja sitten sammuttaa sen, käy noin 2 sekunttia+ ok ja sammuu niinkuin sammuttais avaimesta, mutta tässä tapauksessa, mitä puhelimessa ymmärsin, niin tosiaan pörähtää, niinkuin sais soppaa, ja sitten se soppa loppuu (vaikea kuvailla, mutta pörähtää kuvaa asiaa just niin että ainakin minä ymmärsin miten käy...)!!
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
-
- Viestit: 325
- Liittynyt: 28.09.2009. 22:26
- Paikkakunta: Viiala (Akaa)
Onkos sulla se Pieksämäellä ollut vaalean ruskea raato, mistä on oikea kylki poistettu? Jos on, niin sen ex-ex-omistajalla oli käsittämätön määrä käynti- ja vaikka mitä muitakin ongelmia moottorin kanssa.
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=78534
Silloin, kun kävin koejamassa auton häntä edeltävällä omistajalla - eli joskus v. 2009 syksyllä - ei niitä ongelmia vielä ollut. Näistä on menny bensapumppuja "omituisilla" oireilla ja kai ne tietokoneetkin joskus reistaa. Pitkä seisonta, mitä tällä autolla ollut paljon, ei ainakaan helpota asiaa, vaikka kilsoja on mittarissa alle 200tkm.
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=78534
Silloin, kun kävin koejamassa auton häntä edeltävällä omistajalla - eli joskus v. 2009 syksyllä - ei niitä ongelmia vielä ollut. Näistä on menny bensapumppuja "omituisilla" oireilla ja kai ne tietokoneetkin joskus reistaa. Pitkä seisonta, mitä tällä autolla ollut paljon, ei ainakaan helpota asiaa, vaikka kilsoja on mittarissa alle 200tkm.
Raha ja romut rauhottaa.
Jos käy edes hetken, on
- bensapumppu ja suuttimet (ehkä) ok, tarkista paineet
- puola, jakaja, tulpat, piuhat ok
- releet ok
- sensorit ei ehkä oikosessa maahan (ovat samassa "piirissä"), helppo testata, irrottelee yksitellen ja virrat päällä pitäisi tulla 5V tai 8V jokaiseen
Jatkaisin tutkimista näiden suuntaan
- piuhat kiinni? PCM, maadoitukset
- PCM
- syttykö check engine -valo muutamaksi sekunniksi kun virrat kääntää päälle
- saako vikakoodit luettua avain tempulla (virrat on-off-on-off-on eli kolmesti päälle muutaman sekunnin sisällä), koodit 12 tai 55 on ok
- kampuran sensori
- bensapumppu ja suuttimet (ehkä) ok, tarkista paineet
- puola, jakaja, tulpat, piuhat ok
- releet ok
- sensorit ei ehkä oikosessa maahan (ovat samassa "piirissä"), helppo testata, irrottelee yksitellen ja virrat päällä pitäisi tulla 5V tai 8V jokaiseen
Jatkaisin tutkimista näiden suuntaan
- piuhat kiinni? PCM, maadoitukset
- PCM
- syttykö check engine -valo muutamaksi sekunniksi kun virrat kääntää päälle
- saako vikakoodit luettua avain tempulla (virrat on-off-on-off-on eli kolmesti päälle muutaman sekunnin sisällä), koodit 12 tai 55 on ok
- kampuran sensori