Alkukäyrän irroitus pakosarjasta?

Kaikkien Jeeppien moottoreiden kysely ja vastaus-palsta, oli sitten sivuventtiili-, sekaventtiili-, työntötanko kuutonen tai kasi, tai diesel- tai OHC-moottori...
Jeeppi-topi
Viestit: 29
Liittynyt: 14.12.2013. 20:03
Paikkakunta: Äänekoski

Alkukäyrän irroitus pakosarjasta?

Viesti Kirjoittaja Jeeppi-topi » 18.01.2014. 17:25

Miten käy, kun kiinnitys pultit ihan ruosteessa, katkeeko pultit vai miten, eikös tuo -90 XJ:n 4-litrasen pakosarja ole semmonen "peltisarja"? Näyttää että pultit ja alkuputki on yhtä ruostetta! Alkukäyrän loppupää on laho, mutta uskaltaako tuota alkupäätä irroittaa, joutuu pian paljon isompaan remonttiin jos sen jälkeen pitää vielä pakosarjakin ottaa irti jos pultit katkeaa! :(

Vai lähteekö pultit paremmin pyörimään sieltä pakosarjan puolelta?

Pakoputki on kumminkin uusittava koko matkalta.

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 6442
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 18.01.2014. 18:05

Ne on spooreilla ne ruuvi muistaakseni, jos katkeaa, lyö pois ja laita muuta tilalle!!! Täytyy tarkistaa noiden pulttien olemus, kunhan kerkeää, ainakaan tuossa kuvassa niitä ei ole paikoillaan: http://www.jamant.fi/pakosarja-xjmj-oa1 ... -3354.html
Your Jeep specialist

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

Jeeppi-topi
Viestit: 29
Liittynyt: 14.12.2013. 20:03
Paikkakunta: Äänekoski

Viesti Kirjoittaja Jeeppi-topi » 19.01.2014. 17:55

Onko varma että ne on booreilla?

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 6442
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 19.01.2014. 18:06

Jeeppi-topi kirjoitti:Onko varma että ne on booreilla?
Uudemmissa on, mutta tuota en ole vielä tarkistanut, kun oma auto on töissä ja minä olin tänään Kotkassa ja en ollut töissä... Tarkistan huomenna....
Your Jeep specialist

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

Jeeppi-topi
Viestit: 29
Liittynyt: 14.12.2013. 20:03
Paikkakunta: Äänekoski

Viesti Kirjoittaja Jeeppi-topi » 21.01.2014. 22:12

Joko tarkistit?

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 6442
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 21.01.2014. 22:15

Jeeppi-topi kirjoitti:Joko tarkistit?
No enhän mä sitten tätäkään muistanu :oops: Laita mulle muistutus sähköpostiin, en mä muuten taida muistaa, kun vähemmän näitä luettuja tulee katsottua uudestaan töissä....
Your Jeep specialist

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 6442
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 22.01.2014. 16:22

Tarkistin ja uudessa sarjassa on vain reiät, ei mitään paikoillaan, omassa -89 Comanchessa on läpipultit, joten ei ole paljoa apua tästäkään, mitä siellä alunperin on ollut tai mitä sulla siellä on, nyt sun täytyy katsoa itse... Sorry... Joko siellä on kuusiokanta yläpuolella ja silloin se ei ole spooreilla tai sitten jos on ihan pyöreä kanta, se on spooreilla, muuta en osaa sanoa...
Your Jeep specialist

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

Jeeppi-topi
Viestit: 29
Liittynyt: 14.12.2013. 20:03
Paikkakunta: Äänekoski

Viesti Kirjoittaja Jeeppi-topi » 22.01.2014. 19:25

Oukkei, tsekataan itse.

Kirjoita vastaus