
3.1 grandin ongelmat
3.1 grandin ongelmat
mikähän nyt tuli kun sammuu muutaman minuutin ajon jälkeen ?? polttoaine suodatin on uusittu. tuntuisi olevan sähköpuolella vika kun kierroslukumittarin neula pomppii hetkeä ennen sammumista joskus lähtee käyntiin kolmella yrittämällä 

ei anna mitään koodeja
virta avainta kun rumppaa niin tulee näyttöön done eli eikös se tarkoita ettei ole vikakoodeja ?? tarviiko ko sydeemi pyörintä tunnistuksen ? kun lootaa siihen vaihoin niin oli se liitin vähän huonon näköinen ja kierros luku mittari tosiaan tipahtaa alas hetkeä ennen oireiden alkamista . löytyisiköhän jeepin testerillä mitään ?

Oliskohan kampuran asennontunnistinvika!!?? Vähän kuulostaa siltä... Ainakin toi yksi mun testereistä osaa ton koneen datan!! Missäs asti sä vaikutat??paso kirjoitti:ei anna mitään koodejavirta avainta kun rumppaa niin tulee näyttöön done eli eikös se tarkoita ettei ole vikakoodeja ?? tarviiko ko sydeemi pyörintä tunnistuksen ? kun lootaa siihen vaihoin niin oli se liitin vähän huonon näköinen ja kierros luku mittari tosiaan tipahtaa alas hetkeä ennen oireiden alkamista . löytyisiköhän jeepin testerillä mitään ?
EDIT: Aijoo, Imatralla... Aika pitkä matka ajaa tänne.... Merkkiliikkeen testeri osaa, jos osaa, viimeks kun vastaavan tekniikan vikakoodeja luetutin merkkiliikkeessä, ei osannu....
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Joo, just se, eli tuonnäköinen: http://www.jamant.fi/asennontunnistin-k ... -2947.html .paso kirjoitti:joo niin on vähän turhan pitkä matka lähtee tolla tökkimään . tarkotat sitä mikä on vänkärin puolella yläviistossa moottorin takana ?? mihin se muutes tarviaa asento tunnistuksen ??
Se tarvitsee siitä sen moottorin nopeustiedon lähinnä, eli että tietää, mitkä on kierrokset....
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
eli ei lähde käyntiin ilman tota ?JAMANT kirjoitti:Joo, just se, eli tuonnäköinen: http://www.jamant.fi/asennontunnistin-k ... -2947.html .paso kirjoitti:joo niin on vähän turhan pitkä matka lähtee tolla tökkimään . tarkotat sitä mikä on vänkärin puolella yläviistossa moottorin takana ?? mihin se muutes tarviaa asento tunnistuksen ??
Se tarvitsee siitä sen moottorin nopeustiedon lähinnä, eli että tietää, mitkä on kierrokset....
Voi se lähteäkin, mutta käy kolmeetonnii, kun ei tietokone osaa/tiedä tiputtaa kierroksia (semmoinenkin on tullut vastaan, kone kävi koko ajan kolmeetonnii)!!! Siinähän se vaikeus on, kun ei ole aina johdonmukainen toiminta, riippuu miten hajoaa...paso kirjoitti:eli ei lähde käyntiin ilman tota ?JAMANT kirjoitti:Joo, just se, eli tuonnäköinen: http://www.jamant.fi/asennontunnistin-k ... -2947.html .paso kirjoitti:joo niin on vähän turhan pitkä matka lähtee tolla tökkimään . tarkotat sitä mikä on vänkärin puolella yläviistossa moottorin takana ?? mihin se muutes tarviaa asento tunnistuksen ??
Se tarvitsee siitä sen moottorin nopeustiedon lähinnä, eli että tietää, mitkä on kierrokset....
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Käsi alakautta pakoputken vierestä ylös (muistaakseni) ja ruuvit auki, ja töpseli pois ja keikäle pois, ahdasta on, mutta on tehtävissä ja kasaus päinvastaisessa järjestyksessä... Olen kerran sellaisen vaihtanut ja ei ole luukkua ja laatikkoa ei tartte irroittaa.... Mutta ahdasta on ja ruuvien kannat on 10mm kannat (ihan vaan vinkiksi että ei tartte työkalua etsiä) ja räikkälenkki toimii hyvin, ei tartte irrottaa otetta välillä....
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1