Sivu 1/1

3.1 grandin ongelmat

Lähetetty: 31.03.2014. 15:30
Kirjoittaja paso
mikähän nyt tuli kun sammuu muutaman minuutin ajon jälkeen ?? polttoaine suodatin on uusittu. tuntuisi olevan sähköpuolella vika kun kierroslukumittarin neula pomppii hetkeä ennen sammumista joskus lähtee käyntiin kolmella yrittämällä :(

Lähetetty: 31.03.2014. 17:19
Kirjoittaja JAMANT
Antaako vikakoodeja??

Lähetetty: 31.03.2014. 19:09
Kirjoittaja paso
ei anna mitään koodeja :cry: virta avainta kun rumppaa niin tulee näyttöön done eli eikös se tarkoita ettei ole vikakoodeja ?? tarviiko ko sydeemi pyörintä tunnistuksen ? kun lootaa siihen vaihoin niin oli se liitin vähän huonon näköinen ja kierros luku mittari tosiaan tipahtaa alas hetkeä ennen oireiden alkamista . löytyisiköhän jeepin testerillä mitään ?

Lähetetty: 31.03.2014. 19:13
Kirjoittaja JAMANT
paso kirjoitti:ei anna mitään koodeja :cry: virta avainta kun rumppaa niin tulee näyttöön done eli eikös se tarkoita ettei ole vikakoodeja ?? tarviiko ko sydeemi pyörintä tunnistuksen ? kun lootaa siihen vaihoin niin oli se liitin vähän huonon näköinen ja kierros luku mittari tosiaan tipahtaa alas hetkeä ennen oireiden alkamista . löytyisiköhän jeepin testerillä mitään ?
Oliskohan kampuran asennontunnistinvika!!?? Vähän kuulostaa siltä... Ainakin toi yksi mun testereistä osaa ton koneen datan!! Missäs asti sä vaikutat??
EDIT: Aijoo, Imatralla... Aika pitkä matka ajaa tänne.... Merkkiliikkeen testeri osaa, jos osaa, viimeks kun vastaavan tekniikan vikakoodeja luetutin merkkiliikkeessä, ei osannu....

Lähetetty: 31.03.2014. 19:26
Kirjoittaja paso
joo niin on vähän turhan pitkä matka lähtee tolla tökkimään . tarkotat sitä mikä on vänkärin puolella yläviistossa moottorin takana ?? mihin se muutes tarviaa asento tunnistuksen ??

Lähetetty: 31.03.2014. 19:43
Kirjoittaja JAMANT
paso kirjoitti:joo niin on vähän turhan pitkä matka lähtee tolla tökkimään . tarkotat sitä mikä on vänkärin puolella yläviistossa moottorin takana ?? mihin se muutes tarviaa asento tunnistuksen ??
Joo, just se, eli tuonnäköinen: http://www.jamant.fi/asennontunnistin-k ... -2947.html .

Se tarvitsee siitä sen moottorin nopeustiedon lähinnä, eli että tietää, mitkä on kierrokset....

Lähetetty: 31.03.2014. 20:09
Kirjoittaja paso
JAMANT kirjoitti:
paso kirjoitti:joo niin on vähän turhan pitkä matka lähtee tolla tökkimään . tarkotat sitä mikä on vänkärin puolella yläviistossa moottorin takana ?? mihin se muutes tarviaa asento tunnistuksen ??
Joo, just se, eli tuonnäköinen: http://www.jamant.fi/asennontunnistin-k ... -2947.html .

Se tarvitsee siitä sen moottorin nopeustiedon lähinnä, eli että tietää, mitkä on kierrokset....
eli ei lähde käyntiin ilman tota ?

Lähetetty: 31.03.2014. 20:13
Kirjoittaja JAMANT
paso kirjoitti:
JAMANT kirjoitti:
paso kirjoitti:joo niin on vähän turhan pitkä matka lähtee tolla tökkimään . tarkotat sitä mikä on vänkärin puolella yläviistossa moottorin takana ?? mihin se muutes tarviaa asento tunnistuksen ??
Joo, just se, eli tuonnäköinen: http://www.jamant.fi/asennontunnistin-k ... -2947.html .

Se tarvitsee siitä sen moottorin nopeustiedon lähinnä, eli että tietää, mitkä on kierrokset....
eli ei lähde käyntiin ilman tota ?
Voi se lähteäkin, mutta käy kolmeetonnii, kun ei tietokone osaa/tiedä tiputtaa kierroksia (semmoinenkin on tullut vastaan, kone kävi koko ajan kolmeetonnii)!!! Siinähän se vaikeus on, kun ei ole aina johdonmukainen toiminta, riippuu miten hajoaa...

Lähetetty: 31.03.2014. 20:37
Kirjoittaja paso
se on paskan :D kiitos vika ainaki löyty !!! heiluu ku hullun se siellä ottanu nähtävästi osumaa lootan vaihdon yhteydessä :cry: onkohan siellä jotain luukkua minkä kautta vaihtaa vai pudotettava lootaa alas päin ?

Lähetetty: 31.03.2014. 22:16
Kirjoittaja JAMANT
Käsi alakautta pakoputken vierestä ylös (muistaakseni) ja ruuvit auki, ja töpseli pois ja keikäle pois, ahdasta on, mutta on tehtävissä ja kasaus päinvastaisessa järjestyksessä... Olen kerran sellaisen vaihtanut ja ei ole luukkua ja laatikkoa ei tartte irroittaa.... Mutta ahdasta on ja ruuvien kannat on 10mm kannat (ihan vaan vinkiksi että ei tartte työkalua etsiä) ja räikkälenkki toimii hyvin, ei tartte irrottaa otetta välillä....