Nyt kun "kylmät" ilmat palasivat niin palasivat myös KJ rievun oireet.
Eli, se turbiinilukko ei meinaa irroittaa kylmänä, viittaa vahvasti momentin muutimeen.
Mutta toinen, eli sammuu kun laittaa kylmänä pakin päälle mutta vasta kun turbiinilukko on käynyt päällä.
Voisiko olla, että ei jostain syystä jaksa käydä kylmänä?
Kerran kylmänä teki myös sen, että kun ajoi risteykseen niin siinä sekunnin pari kävi jarrua vasten hyvin mutta sitten nuupahti.
Haluaisin nyt pois sulkea kaikki muut mahdollisuudet kuin sen momentin muuntimen joka menee vaihtoon jos muuta ei löydy.
Autoon vaihdettiin solenoidi ohjaus paketti laatikkoon ja se auttoi, että pääsi liikkeelle mutta ei lopullista ratkaisua tullut.
Onko KJ:n 545RFE "oppiva" ja jos on niiin olisiko pitänyt nollata ohjauspaketin vaihdon yhteydessä?
Kiitos ja kumarrus.
KJ CRD Nuupahtaa
-
- Viestit: 188
- Liittynyt: 26.04.2013. 10:30
- Paikkakunta: Keski-Suomi
No niin, nuupahtamainen on muuttunut tai kohdentunut.
Nyt ei enää niinkään pahasti tartu turbiinilukko mutta tekee sen, että kun tulee stoppiin ja vähän aikaa (alle 10sek) on jarrua vasten niin tuntuu kuin momentinmuunnin takertuisi ja auto sammuu.
Mutta tämä vain kylmänä. Mielestäni ei mitään muuta järkevää syytä kuin momentinmuunnin. Vai olisiko muita ideoita heittää?
Nyt ei enää niinkään pahasti tartu turbiinilukko mutta tekee sen, että kun tulee stoppiin ja vähän aikaa (alle 10sek) on jarrua vasten niin tuntuu kuin momentinmuunnin takertuisi ja auto sammuu.
Mutta tämä vain kylmänä. Mielestäni ei mitään muuta järkevää syytä kuin momentinmuunnin. Vai olisiko muita ideoita heittää?
-
- Viestit: 188
- Liittynyt: 26.04.2013. 10:30
- Paikkakunta: Keski-Suomi