Öljynvaihto tehty ja pientä nakutusta jäi alakertaan vielä. Paikallistettu syl6 kun nakutus poistuu kun tulpanjohto irti.
Millanenhan tuosta on vaihtaa tuo 6 sylinterin alapään laakeri ihan alakautta. Ajattelin jos sais vaihdettua ihan öljypohja veks ja kk-alapää auki ja uus laakeri paikalleen? Vissiin ei tartte kun uus laakerisetti alakertaan ja uus öljypohjan tiiviste? Mitä kuvia katselin niin koko sarjan saa vaihdettua näin?
Niin ja tosiaan pitäiskö tuonne laittaa suoraan vakiokokoo vai ylikokoa.
amc 4.2 alakerran laakeroinnin korjausta.
amc 4.2 alakerran laakeroinnin korjausta.
kozel@ircnet
Re: amc 4.2 alakerran laakeroinnin korjausta.
Vastasin jo FB:n puolella, että saa tehtyä ja pystyy tekemään kone paikoillaan... Ja jos on stanu laakerit, paat stanulaakerit, jos on ylikoko paat ylikoon, jos on kaula röpelöllä, ei parane laittaa mitään, vaan kone pois ja hiontaan.... Ei voi laittaa stanun tilalle suoraan ylikokoa, ei varmasti ole pitkäikäinen...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Re: amc 4.2 alakerran laakeroinnin korjausta.
Niin ja stanulaakereita ON hyllyssä...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Re: amc 4.2 alakerran laakeroinnin korjausta.
Tosiaan hyvä kikka oli tuo tulpan johdon irrotus sen naputuksen paikallistamiseen..
1 kierros kk-laakereita tilattu..
1 kierros kk-laakereita tilattu..
kozel@ircnet