Syyläri vaihdettu onnistuneesti, ja kylläpä oli kertynyt kaikkee herkkuu ihan per###sti sinne kennojen väliin,, tietysti aikanaan hieman tihrunnut laatikon lisäkenno oli mukavasti öljynnyt pintaa johon kaikki tarttui kiinni kuin kärpäspaperiin..
Vanha kenno nousi aika nätisti pois, enemmän teetti hommia uuden takaisin asennus, alaletkun lähtö ja öljykierron liitosputki olivat aavistuksen pidemmät kuin vanhassa.
Nestekierron huuhtelua myötä ja vastavirtaan runsaasti ja kaikkee herkkuu tuli sieltä myös Reilusti..!

mutta nyt tyrkkää kabiiniin taas kunnolla sitä kuumaa,
Ja se niin sanottu kennon öljykierron pikaliitos tsydeemi aukesi aivan kivuttomasti, jopa hieman ihmettelin että kuinka tälläiseen kohteeseen kuin automaattivaihteiston öljykiertoon rakennetaan tälläinen liitin, itse jos kyseistä linjaa tekisin niin enpä olisi edes ajatellut tämän tyyppistä ratkaisua, mutta hienostihan tuo on kohta 20v kestänyt.
Noh,, tämä huoli hoidettu niin johan siellä tänään rupesi jokin laakeri kirkumaan nokalla, löysätään huomenna hihna ja tutkitaan rullat ja muut.
