Olipa kerran 2x murheenkryyni KJ 2,5 crd
Lähetetty: 28.01.2017. 21:02
Morjensta pöytään!
Olen ollut vm 2002 2,5 manuaali Kj Cherokeen "onnellinen" omistaja parisen vuotta.
Noh, autoahan on laitettu kuin Iisakin kirkkoa. Ei ole ollut ongelmia, jotta minnehän liiat laittaisi.
Perus kulutusosien lisäksi vaivana on ollut, notta auto tupsahtaa sammua vedätettäessä kaasulla.
Ominaisuuden esiintymistiheys ei ollut mitenkään häiritsevä, kerran puoleen vuoteen tjtn. Sitten kerran kuussa, sitten useammin.
Noh eihän siinä. Korjataan, onhan näitä romuja ennenkin rassailtu.
Polttoaineensuodattimen jalka kun olikin jo vaihdettu, ja polttoainepumppu laitettu uusinpa sitten syöttösolenoidin kun tuntu reilin paineet nousevan liikoja ja äänti välillä notta kraak. ajattelin, jotta tais tulla kuntoon. Luulin väärin.
Ajelin taas ja pätki milloin pätki. Sitten rupes kylmäkäynnistys olemaan jo todella heikkoa, kunnes eräs aamu ei vaan käynnistynyt enää vaikka kuinka hinkutti. Noh, korjataan.
Reilin päässä oleva ylipaineventtiili laski suoraan läpi. Eipä siinä, uutta tilalle. Kävin vielä polttoainelinjan läpi ja puhdistin tankin. Ajattelin notta nyt toimii. Ja toimihan se..
Tässä vaiheessa tuumasin, että koska autolla oli jo kelattu lähemmäs 380tkm niin taidanpa lähteä suurelle Saksan maalle ja noutaa vähenmän juosseen hopan kun nyt niin kuitenkin tuohon malliin olen tykästynyt.
Ja eikun matkaan ja 130tkm ajettu (man) 2,5 2004 kainalossa kotiin.
Noh, olipahan epäuskoinen olo kun matkalla lautalle auto, kovin tutun tuntuisesti otti ja tupsahti sammua vedätettäess..PRKL!
Siinä hetki venailtiin ja kevyellä kaasulla Kuopioon. Eihän siinä. Korjataan. Sehän on se reilin ylipaineventtiili.
Tulin kodekseen ja hommasin toiseenkin autoon uuden venttiilin ja eiku kiinni. Oli siinä jotain vaikutusta; nyt "uusi"-auto sammuu jo reippaalla kaasutuksella (vapaalla) kahdessa ja puolessa tonnissa. PLAAH.
Kotona sama meno jatkuu edelleen myös vanhassa autossa (ylläri). Erona entiseen yp-venttiilin vaihdon jälkeen on, että ei ole tarvinnut odottaa (edes,enää) viittä minuuttia kun jaksaa taas käynnistyä.
En ole vielä vaihtanut uudenpaan suodattimen jalkaa tms puhdistellut MAPpeja, oli pakko päästä terapioimaan itteensä tässä välissä tänne.
Olen lukenut Tämän foorumin kannesta kanteen ja LOSTjeepin ja ja ja...
Siellä ne pihassa seisoo. Kylminä. Vierekkäin. 2 Kasaa paskröhm ominaisuuksia.
Ideoita siis on mutta tuntuu, että niitä on ihan liikaa. Vikakoodeja ei näkynyt, ainakaan mittaristossa.
Pahoittelut hetkittäin sekavasta ja pitkästä tekstistä. Kiitos kun jaksoit lukea.
Oi Tietäjät tietäkää!!!
A P U A
Olen ollut vm 2002 2,5 manuaali Kj Cherokeen "onnellinen" omistaja parisen vuotta.
Noh, autoahan on laitettu kuin Iisakin kirkkoa. Ei ole ollut ongelmia, jotta minnehän liiat laittaisi.
Perus kulutusosien lisäksi vaivana on ollut, notta auto tupsahtaa sammua vedätettäessä kaasulla.
Ominaisuuden esiintymistiheys ei ollut mitenkään häiritsevä, kerran puoleen vuoteen tjtn. Sitten kerran kuussa, sitten useammin.
Noh eihän siinä. Korjataan, onhan näitä romuja ennenkin rassailtu.
Polttoaineensuodattimen jalka kun olikin jo vaihdettu, ja polttoainepumppu laitettu uusinpa sitten syöttösolenoidin kun tuntu reilin paineet nousevan liikoja ja äänti välillä notta kraak. ajattelin, jotta tais tulla kuntoon. Luulin väärin.
Ajelin taas ja pätki milloin pätki. Sitten rupes kylmäkäynnistys olemaan jo todella heikkoa, kunnes eräs aamu ei vaan käynnistynyt enää vaikka kuinka hinkutti. Noh, korjataan.
Reilin päässä oleva ylipaineventtiili laski suoraan läpi. Eipä siinä, uutta tilalle. Kävin vielä polttoainelinjan läpi ja puhdistin tankin. Ajattelin notta nyt toimii. Ja toimihan se..
Tässä vaiheessa tuumasin, että koska autolla oli jo kelattu lähemmäs 380tkm niin taidanpa lähteä suurelle Saksan maalle ja noutaa vähenmän juosseen hopan kun nyt niin kuitenkin tuohon malliin olen tykästynyt.
Ja eikun matkaan ja 130tkm ajettu (man) 2,5 2004 kainalossa kotiin.
Noh, olipahan epäuskoinen olo kun matkalla lautalle auto, kovin tutun tuntuisesti otti ja tupsahti sammua vedätettäess..PRKL!
Siinä hetki venailtiin ja kevyellä kaasulla Kuopioon. Eihän siinä. Korjataan. Sehän on se reilin ylipaineventtiili.
Tulin kodekseen ja hommasin toiseenkin autoon uuden venttiilin ja eiku kiinni. Oli siinä jotain vaikutusta; nyt "uusi"-auto sammuu jo reippaalla kaasutuksella (vapaalla) kahdessa ja puolessa tonnissa. PLAAH.
Kotona sama meno jatkuu edelleen myös vanhassa autossa (ylläri). Erona entiseen yp-venttiilin vaihdon jälkeen on, että ei ole tarvinnut odottaa (edes,enää) viittä minuuttia kun jaksaa taas käynnistyä.
En ole vielä vaihtanut uudenpaan suodattimen jalkaa tms puhdistellut MAPpeja, oli pakko päästä terapioimaan itteensä tässä välissä tänne.
Olen lukenut Tämän foorumin kannesta kanteen ja LOSTjeepin ja ja ja...
Siellä ne pihassa seisoo. Kylminä. Vierekkäin. 2 Kasaa paskröhm ominaisuuksia.
Ideoita siis on mutta tuntuu, että niitä on ihan liikaa. Vikakoodeja ei näkynyt, ainakaan mittaristossa.
Pahoittelut hetkittäin sekavasta ja pitkästä tekstistä. Kiitos kun jaksoit lukea.
Oi Tietäjät tietäkää!!!
A P U A