Hehkunsulake palaa ja koodia pukkaa

Kaikkien Jeeppien moottoreiden kysely ja vastaus-palsta, oli sitten sivuventtiili-, sekaventtiili-, työntötanko kuutonen tai kasi, tai diesel- tai OHC-moottori...
Jakamiros
Viestit: 3
Liittynyt: 18.01.2015. 16:47
Paikkakunta: Paltamo

Hehkunsulake palaa ja koodia pukkaa

Viesti Kirjoittaja Jakamiros » 30.06.2017. 21:27

Omistan 2.7 crd koneella olevan grandin. Tässä kevään aikana rupesi suutin vuotamaan ja se vaihdettiin tiivisteineen uuteen. Mutta sen jälkeen kun systeemi oli ilmattu niin alkoi polttamaan hehkujen sulaketta. Nyt sitten taannoin katselin vikakoodit ja pukkasi nokka-akselin anturin koodia, vaihdoin ja koodi lähti. Tilalle tuli nyt kampiakselin tunnistimen koodi sekä P1270. Mitäpä pitäisi lähteä tekemään?

Avatar
rane58
Viestit: 1261
Liittynyt: 24.08.2011. 23:37
Paikkakunta: Espoo

Re: Hehkunsulake palaa ja koodia pukkaa

Viesti Kirjoittaja rane58 » 01.07.2017. 19:27

Jos sen kampiakselin asentotunnistimen vaihtaisit, tullut anturissa kilometrit täyteen...? :wink:
Taitaa olla just se kalliimpi anturi....? :oops:
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.
Kuva
Jeep Grand Cherokee 4L vm-95
Oldsmobile 98 Luxury Sedan 425cid vm-66
Honda CB 750 F2 Seven Fifty vm-98
Myydään https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912

Jakamiros
Viestit: 3
Liittynyt: 18.01.2015. 16:47
Paikkakunta: Paltamo

Re: Hehkunsulake palaa ja koodia pukkaa

Viesti Kirjoittaja Jakamiros » 01.07.2017. 22:35

Moro, jees se anturi on varmasti jo levinnyt, edullisimmillaan löysin kyseistä anturia kaupiteltavan 44,00 euron hintaan. Onkohan luotettava osa? :?:

Kirjoita vastaus