Tuli tässä purettua tuota sen verran, että huomasin tuon startin pois saamisen ilman koneen korvakkeen irti ottamista melkolailla mahdottomaksi, vai enkä vain ymmärrä?
Startti on irti, johdot on irti, mutta startti ei mahdu tulemaan korvakkeen alta olevasta kolosta missään asennossa, joten onko tosiaan koko kone ajateltu laskettavan irti startin vaihtoa varten?
3.0 CRD startin vaihto ongelma
Re: 3.0 CRD startin vaihto ongelma
Vastasin jo tähän toisella foorumilla... Koneenkorvake poistettava ja kone tuettava ylös, ei tartte laskea ja etukardaani pois, tulee tilaa..
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1