4x4Parts

Jamant Oy

3.0 CRD startin vaihto ongelma

Kaikkien Jeeppien moottoreiden kysely ja vastaus-palsta, oli sitten sivuventtiili-, sekaventtiili-, työntötanko kuutonen tai kasi, tai diesel- tai OHC-moottori...
rmn
Viestit: 2
Liittynyt: 08.03.2018. 19:38
Paikkakunta: Tuusula

3.0 CRD startin vaihto ongelma

ViestiKirjoittaja rmn » 29.05.2018. 18:58

Tuli tässä purettua tuota sen verran, että huomasin tuon startin pois saamisen ilman koneen korvakkeen irti ottamista melkolailla mahdottomaksi, vai enkä vain ymmärrä?

Startti on irti, johdot on irti, mutta startti ei mahdu tulemaan korvakkeen alta olevasta kolosta missään asennossa, joten onko tosiaan koko kone ajateltu laskettavan irti startin vaihtoa varten?

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 4732
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Re: 3.0 CRD startin vaihto ongelma

ViestiKirjoittaja JAMANT » 30.05.2018. 10:16

Vastasin jo tähän toisella foorumilla... Koneenkorvake poistettava ja kone tuettava ylös, ei tartte laskea ja etukardaani pois, tulee tilaa..
Killing time is not murder

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1


Paluu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: 2 ja 0 vierailijaa

cron