4.7 moottorin anatomia
Lähetetty: 12.08.2021. 19:10
Keksittiin tuossa kaverin kanssa hakee yks WJ Grandi poikkeen viallisena kun "halvalla sai"
Missfiree oli alottanu 3 pytystä ja siitä sit siirtyny useempaan pyttyy, no ensimmäisenä tietty tuli katottua puristukset et kannattaako kovin paljoo edetä moottorin kanssa vai työntää paaliin suoraan.
Kolmos pytyssä puristukset nolla ja siitä sit venakoppa pois ja toteamaan et 3 kpl keinuja oli irrallaan (cyl1 pako ja cyl3 imu ja pako)
Pitää vielä vänkärin puolen venakoppa käyttää irti että mitä sieltä löytyy.
Moottori on täysin tuntematon itselleni joten kysellään tyhmiä.
Eli millä todennäköisyydellä tuo on vielä kuosissa vai onko tyypillistä että tilannetta ennen kun keinut lentää on vedetty "punarajaan" ja vena solmussa tai jotain vastaavaa, silmällä ei pystynyt erottamaan että onko keinuttomat venat matalemmalla kannessa vai ei.
Mites onko tuossa ne kuulapää tapit toimittamassa jonkunnäkösen hydenostimen virkaa, pikaseen näytti siltä et kolmosen pakopuolen tappi on melkein ulostautunut kannesta ja vuorostaan imu venan tappi ihan pohjassa, siis paljon syvemmällä kun muut.
Kone on jokseenkii öljykarstanen sisältä niin en nopeesti erottanu et onko tapissa joku säätö.
Missfiree oli alottanu 3 pytystä ja siitä sit siirtyny useempaan pyttyy, no ensimmäisenä tietty tuli katottua puristukset et kannattaako kovin paljoo edetä moottorin kanssa vai työntää paaliin suoraan.
Kolmos pytyssä puristukset nolla ja siitä sit venakoppa pois ja toteamaan et 3 kpl keinuja oli irrallaan (cyl1 pako ja cyl3 imu ja pako)
Pitää vielä vänkärin puolen venakoppa käyttää irti että mitä sieltä löytyy.
Moottori on täysin tuntematon itselleni joten kysellään tyhmiä.
Eli millä todennäköisyydellä tuo on vielä kuosissa vai onko tyypillistä että tilannetta ennen kun keinut lentää on vedetty "punarajaan" ja vena solmussa tai jotain vastaavaa, silmällä ei pystynyt erottamaan että onko keinuttomat venat matalemmalla kannessa vai ei.
Mites onko tuossa ne kuulapää tapit toimittamassa jonkunnäkösen hydenostimen virkaa, pikaseen näytti siltä et kolmosen pakopuolen tappi on melkein ulostautunut kannesta ja vuorostaan imu venan tappi ihan pohjassa, siis paljon syvemmällä kun muut.
Kone on jokseenkii öljykarstanen sisältä niin en nopeesti erottanu et onko tapissa joku säätö.