WJ Moottorin vika koodi
WJ Moottorin vika koodi
Tervehdys,
P1130 koodia antaa ja kiihdytyksessä pari kertaa sammunut mutta lähtenyt pysähdyksen jälkeen vielä käyntiin.
Mistä kannattaisi vikaa lähteä metsästään?
Anturivikaa tuo meinaa...Onko anturin sijainti ´´commonrail putken´´ etupäässä? Eli auton keulan puoleisessa päässä.?
Ja 2.7CRD kyseessä 2004 malli
P1130 koodia antaa ja kiihdytyksessä pari kertaa sammunut mutta lähtenyt pysähdyksen jälkeen vielä käyntiin.
Mistä kannattaisi vikaa lähteä metsästään?
Anturivikaa tuo meinaa...Onko anturin sijainti ´´commonrail putken´´ etupäässä? Eli auton keulan puoleisessa päässä.?
Ja 2.7CRD kyseessä 2004 malli
Jeep Grand Cherokee WG 2.7CRD 2004 Automatic Silver Label
Re: WJ Moottorin vika koodi
Nämä koneet sammuu jos on liian iso ilmavuoto. Varotoimenpide tehtaalta kun dieselpumppua ei voitele mikään muu kuin se diesel. Siksi sammuttaa koneen ettei pumppu hirtä kun pyörii liian kuivana. O-renkaiden / läpinäkyvien dieselputkien vaihtoa konetilassa todennäköisimmin kaipaa.
Re: WJ Moottorin vika koodi
Mulla on kaikki 3 läpinäkyvää putkea hyllyssä, se suodattimelta siirtopumpulle menevä ( https://www.jamant.fi/fi/tuote/16847984 ... p5080482ab ), siirtopumpun ja korkeapainepumpun väliputki ( https://www.jamant.fi/fi/tuote/17034484 ... p5140798aa ) , jossa se T-haara ilmausventtiilille ja se mikä tulee fuel-raililta taas korkeapainepumpulle takas (ei oo nettikaupassa, mutta löytyy)...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Re: WJ Moottorin vika koodi
Moro
Rail putken takapään "ohjaamon puoleinen" paineen säätöventtiilin pikku o-rengas ja silikooni rengas falskaa.
kulumisen takia ei paine pysy railputkessa riittävänä ja sammuttaa masiinan. Eli rail putki irti ja korjausarja paineensäätöventtiiliin luulis riittävän. Korjausarja on KL-varaosissa alle kympin, mutta työ tulipellin takia hankalampi, kuin vastaavan motin mersussa.
Ilmavuodot imupuolella aiheuttaa enempi käynnistysvaikeuksia, tai käynnistämättömyyttä.
Rail putken takapään "ohjaamon puoleinen" paineen säätöventtiilin pikku o-rengas ja silikooni rengas falskaa.
kulumisen takia ei paine pysy railputkessa riittävänä ja sammuttaa masiinan. Eli rail putki irti ja korjausarja paineensäätöventtiiliin luulis riittävän. Korjausarja on KL-varaosissa alle kympin, mutta työ tulipellin takia hankalampi, kuin vastaavan motin mersussa.
Ilmavuodot imupuolella aiheuttaa enempi käynnistysvaikeuksia, tai käynnistämättömyyttä.
Re: WJ Moottorin vika koodi
Nonni, Ny toppas ajosta . Onneks lähelle.
Vain kilsa kotiin kävelyä.
Pitänee ensin lukea vikakoodit. Jos vain olis hiukan lämpösempää kun on vaan ´´pohjolan talli´´
Vain kilsa kotiin kävelyä.
Pitänee ensin lukea vikakoodit. Jos vain olis hiukan lämpösempää kun on vaan ´´pohjolan talli´´
Jeep Grand Cherokee WG 2.7CRD 2004 Automatic Silver Label
Re: WJ Moottorin vika koodi
Siis vikaantuuko nämä itse putketkin?Itkonen kirjoitti: ↑04.12.2021. 14:57Nämä koneet sammuu jos on liian iso ilmavuoto. Varotoimenpide tehtaalta kun dieselpumppua ei voitele mikään muu kuin se diesel. Siksi sammuttaa koneen ettei pumppu hirtä kun pyörii liian kuivana. O-renkaiden / läpinäkyvien dieselputkien vaihtoa konetilassa todennäköisimmin kaipaa.
Vai pelkät O-renkaat?
Jeep Grand Cherokee WG 2.7CRD 2004 Automatic Silver Label
Re: WJ Moottorin vika koodi
Kyllähän muoviputki iän myötä haurastuu ja tiivisteitä vaihtaessa/irrotellessa joka kerran vääntyy ja rasittuu.