Moottorin lämpö
Moottorin lämpö
Moro , missä asennossa moottorin lämpömittarin neulan kuuluu olla normaalilämmössä. Omassa 2007 GC 3.0 CRD ajamalla nousee ja pysyy n. 2 neulan leveyttä alle sen keskimerkin. Termostaatti ongelma ei olisi kai suuri yllätys tässä laitteessa .Lämpöä on mutta joutuu odottamaan saapumista. Ja käynnistys kylmästä . Hehkuvalo sammuu ja sitten starttaus ja n. 3sek,¨. ennen kuin käynnistyy. -10 ja lohkolämmitys 2 h, onko ok.
2007 Grand Cherokee 3.0 CRD Quadra Drive II
Re: Moottorin lämpö
Kuulostaa oikealta kaikkinensa... Noin se meidän Commaderissa lämpömittari tekee, paitsi, kun meni aikoinaan hihna poikki, sitten lämmöt nousi yli keskiviivan ja laitoin pelin seis ja hinurin lavalle...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Re: Moottorin lämpö
Siis lämmöt on ilmeisesti oikein, en rupea vielä termostaatin vaihtoon. Millä tuota termostaatin toimintaa varmistelis, lähinnä että sulkeutuu varmasti? Ja onko näissä tapana keulalle laittaa peittoa talveksi?
2007 Grand Cherokee 3.0 CRD Quadra Drive II
Re: Moottorin lämpö
No jos näyttää toimivan oikein, en tekis mitään, jos taas epäilyttää, niin saahan sen termarin vaihtaa jos siltä tuntuu...
Ei ole ainakaan meidän Commanderissa ollut tarvetta kaulaa peitellä... Mutta saahan sitä kokeilla...
Ei ole ainakaan meidän Commanderissa ollut tarvetta kaulaa peitellä... Mutta saahan sitä kokeilla...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1