Jeep ZJ 5.2 1994 ECU / PCM
Lähetetty: 07.03.2024. 20:44
Olen kovasti koettanut etsiä korvaavaa ECUa vanhan tilalle.
olen kysellyt apuja useammalta taholta josko vanhan saisi korjattua ja kun kerron, että kondensaattorit on jo vaihdettu niin järjestään kaikki ovat nostaneet kädet pystyyn.
Vanha ECU on numeroltaan 5602 7430 ja vaikuttaa olevan heikosti saatavilla.
Yhdellä Jeep foorumilla törmäsin seuraavaan:
There are only 5 different PCMs listed in the Mopar catalog for the 1993 5.2L:
5602 8011 - without RFI (radio noise suppression)
5602 8012 - with RFI
5602 7430 - without RFI, Europe
5602 7480 - with RFI, Europe
5602 8012 - Electric Shift, leaded fuel, with RFI
As mentioned above, security or non-security isn't a variable with the PCM, all of them are compatible with it if installed.
Vajavaisella Englannin murteellani päättelin, että nuo neljä ensimmäistähän voisi olla keskenään yhteensopivia pieniä lieveilmiöitä lukuun ottamatta...
Vai olenko aivan hakoteillä?
Eikö noissa ole vain se ero, että radion häiriönpoisto joko on tai ei ja kaksi ensimmäistä on Amerikan malliin joka toimisi täälläkin sillä edellytyksellä, että antaa moottorivalon palaa...?
Katsastusnäkökulmasta palaako merkkivalo vai ei pala, ei ole merkitystä kunhan päästöt OK. ( ikä suojelee )
olen kysellyt apuja useammalta taholta josko vanhan saisi korjattua ja kun kerron, että kondensaattorit on jo vaihdettu niin järjestään kaikki ovat nostaneet kädet pystyyn.
Vanha ECU on numeroltaan 5602 7430 ja vaikuttaa olevan heikosti saatavilla.
Yhdellä Jeep foorumilla törmäsin seuraavaan:
There are only 5 different PCMs listed in the Mopar catalog for the 1993 5.2L:
5602 8011 - without RFI (radio noise suppression)
5602 8012 - with RFI
5602 7430 - without RFI, Europe
5602 7480 - with RFI, Europe
5602 8012 - Electric Shift, leaded fuel, with RFI
As mentioned above, security or non-security isn't a variable with the PCM, all of them are compatible with it if installed.
Vajavaisella Englannin murteellani päättelin, että nuo neljä ensimmäistähän voisi olla keskenään yhteensopivia pieniä lieveilmiöitä lukuun ottamatta...
Vai olenko aivan hakoteillä?
Eikö noissa ole vain se ero, että radion häiriönpoisto joko on tai ei ja kaksi ensimmäistä on Amerikan malliin joka toimisi täälläkin sillä edellytyksellä, että antaa moottorivalon palaa...?
Katsastusnäkökulmasta palaako merkkivalo vai ei pala, ei ole merkitystä kunhan päästöt OK. ( ikä suojelee )