Commander 3,0 crd sylinterinumerointi

Kaikkien Jeeppien moottoreiden kysely ja vastaus-palsta, oli sitten sivuventtiili-, sekaventtiili-, työntötanko kuutonen tai kasi, tai diesel- tai OHC-moottori...
heinz
Viestit: 41
Liittynyt: 03.08.2022. 9:48
Paikkakunta: helsinki

Commander 3,0 crd sylinterinumerointi

Viesti Kirjoittaja heinz » 31.08.2024. 10:37

Kolmospytyn hehku on ilmeisesti himmentynyt. Miten nuo pytyt on numeroitu edestä katsoen, ettei tarvitse kaikkia mittailla?

hopeasiipi
Viestit: 10
Liittynyt: 24.06.2024. 11:02
Paikkakunta: Uusikaupunki

Re: Commander 3,0 crd sylinterinumerointi

Viesti Kirjoittaja hopeasiipi » 31.08.2024. 11:23

Kuva

heinz
Viestit: 41
Liittynyt: 03.08.2022. 9:48
Paikkakunta: helsinki

Re: Commander 3,0 crd sylinterinumerointi

Viesti Kirjoittaja heinz » 31.08.2024. 12:09

Kiitos! Hyvä, että tuli kysyttyä. Olisin arvannut täysin väärin.

heinz
Viestit: 41
Liittynyt: 03.08.2022. 9:48
Paikkakunta: helsinki

Re: Commander 3,0 crd sylinterinumerointi

Viesti Kirjoittaja heinz » 01.09.2024. 13:03

Hehku tuli vaihdettua ja vikailmoitusta ei enää tule. "rikkoontuneen" hehkun vastusarvo oli 26 ohm ja uuden 60 ohm. Kyllä on ahtaisiin paikkoihin laitettu kannen päälle. Vaihtaminen onnistuu kyllä ilman suurempaa purkamista. Jotenkin tuntuu, että koneita ei suunnitella huollettaviksi vaan ainoastaan miten ne saadaan tehtaalla helposti koottua.

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 6435
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Re: Commander 3,0 crd sylinterinumerointi

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 01.09.2024. 13:30

heinz kirjoitti:
01.09.2024. 13:03
Hehku tuli vaihdettua ja vikailmoitusta ei enää tule. "rikkoontuneen" hehkun vastusarvo oli 26 ohm ja uuden 60 ohm. Kyllä on ahtaisiin paikkoihin laitettu kannen päälle. Vaihtaminen onnistuu kyllä ilman suurempaa purkamista. Jotenkin tuntuu, että koneita ei suunnitella huollettaviksi vaan ainoastaan miten ne saadaan tehtaalla helposti koottua.
Niinhän se tehdas sen ajattelee, tienaaminen edellä... Welcome to my world, ei niin pientä hommaa nyky-Jeepeissä, ettei puolta autoa pureta...
Your Jeep specialist

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

Kirjoita vastaus