Tena_67 kirjoitti:
Olikos se niin että Wranglerien mallit meni YJ (1987-1995), TJ (1997-2006), JK (2007 -> )
Just noin menee!!
Tena_67 kirjoitti:
- Jos hankkii muun kuin ruiskukoneellisen, niin mikä olisi suositeltavaa.
Ei mikään, koska kaikki Wranglerit on tavallaan ruiskuja, vain 87-90 4.2L6 on kaasarikone, mutta sekin on elektroniikan ohjaama ja se on kallis korjata!!
Tena_67 kirjoitti:
- Mistä vuosimallista alkaa ruiskukoneelliset
No edellämainitun lisäksi, 2.5L4 87-90 on TBI-koneita, eli niissä on yksipisteruiskuläppärunko kaasarin tilalla!! Ja kaikki 91 lähtien on monipisteruiskuja (eli L4 on 4 suuttimella ja L6 on kuudella)!!
Tena_67 kirjoitti:
- Mitkä ovat moottorivaihtoehdot ja mitkä ovat niiden hyvät ja huonot puolet.
87-90 4.2L6 ja 2.5L4
91-95 4.0L6 ja 2.5L4
97- samat kuin edellä
Tena_67 kirjoitti:
Entäs neliveto ja sen plussat ja miinukset.
Kaikissa Wranglereissä on vain NP-231 -jakolaatikko eri versioina tosin!! Eli on vain 2WD HI, 4WD HI, N ja 4WD LO ja 4-vedot on silloin kiinteällä jakolaatikolla, eli ei ole tasauspyörästöä eikä viskoa!!!
Tena_67 kirjoitti:
Kiitos tiedoista ja vinkeistä, sillä ne vievät kohti uutta harrastusta.
Ole hyvä, toivottavasti auttaa...