Kaikkien Jeeppien moottoreiden kysely ja vastaus-palsta, oli sitten sivuventtiili-, sekaventtiili-, työntötanko kuutonen tai kasi, tai diesel- tai OHC-moottori...
-
kozel
- Viestit: 1315
- Liittynyt: 15.11.2009. 21:26
- Paikkakunta: Tuusula
Viesti
Kirjoittaja kozel » 17.12.2009. 15:29
Eli mikähä voisi olla vikana? Jeep sammuu kun 3 vaihde ja kevyelläkin kaasulla kiihdyttää 2000rpm saakka ja pätkäsee kuin potkasis vaihteen pois päältä. Kytkin ylös ja kierrokset sammuu nollaan eikä moottori jatka moottorijarrutuksessakaan. Virrat pois ja kun starttaa niin ei mitään ongelmia. Ei edes sahaamista sen enempää kuin ennenkään.
-
kozel
- Viestit: 1315
- Liittynyt: 15.11.2009. 21:26
- Paikkakunta: Tuusula
Viesti
Kirjoittaja kozel » 19.12.2009. 18:49
Vika löytyi.. Linjan paineet karkasivat eberin haarotuksen suuntaan. Haarotus pois ja tankista oma linja eberille ja hyvin pelaa.. Lyheni eberin käytön jälkeinen starttikin. Muuten webaston ohjeen mukaan ei kannata tehdä tuota haarotusta vaan oma pilli tankkiin.

-
JAMANT
- Site Admin
- Viestit: 6435
- Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
- Paikkakunta: Espoo
-
CONTACT:
Viesti
Kirjoittaja JAMANT » 21.12.2009. 9:40
No olit sitten oikeilla jäljillä

Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1