tuli sellane jännä ajatus mieleen et kuinkahan noi uudemman GrandCherokeen Quadradrive/track akselit sopis vanhemman ZJ kopan alle...
kaikkihan on tietysti tehtävissä mut noin yleensä realistista, tuolta lähinaapurista kun moisia WJ koppasia sais ns varaosa autoks suhteellisen halvalla.
ja euroja sitä palaisi joka tapauksessa jos alkaisi jotain paineilmalukkoja visoimaan eteen ja taakke, eli ei tarvi niistä alkaa kehumaan. tai että vaihtais vaan suoraan vanhan jeepin tuohon uuteen..
eli pointtina lähinnä tekninen toteutettavuus?
Uudemmat akselit...
Etuakseli periaatteessa vois mennä heittämällä, mutta taka-akselissa on eroina ZJ:n four-link tuenta + track-bar, kun WJ:ssä on yltukivarsisto tommonen: http://www.jamant.fi/tukivarsi-oa1828225-p-3198.html ja ei trac-baria ollenkaan, kun tuo ylätukivarsi hoitaa molemmat suunnat!! Ja lisäksi se Vari-lok -lukko on ongelmalaite, herkkä rikkoutumaan...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
eli ei homma mikään mahdottomuus ole siis...
mutta siis se vari-lok lukko on juuri se quadradrive hommeli? et on jonkinmoiset lukot molemmilla akseleilla, hitto ku noita nimiä on sen sata ni aina muista mitä mikäkin oli
no piteepä kahtella jos jostai sattuis halvalla etuakseli eteen ni saisha siitä jo jotain etenemisapua mettään ku takana jo kitka ja eessäki sit jonkimoine lukko
mutta siis se vari-lok lukko on juuri se quadradrive hommeli? et on jonkinmoiset lukot molemmilla akseleilla, hitto ku noita nimiä on sen sata ni aina muista mitä mikäkin oli
no piteepä kahtella jos jostai sattuis halvalla etuakseli eteen ni saisha siitä jo jotain etenemisapua mettään ku takana jo kitka ja eessäki sit jonkimoine lukko