Tänne tarinaa ja kysymyksiä koko voimansiirrosta (vaihteisto, jakolaatikko, kardaanit, akselit)...
-
Jansa
- Viestit: 166
- Liittynyt: 04.11.2008. 20:32
- Paikkakunta: Hollola
Viesti
Kirjoittaja Jansa » 01.09.2012. 0:49
Olis tarkotus laittaa palalukko tuohon avoimeen d35seen, lockrigt hankittuna ja pinionin laakeritkin vaihtuu samal ja stefa siihen.
Tuli mieleen et kun tuon aukasee niin piteekö kuinka paljon purkaa akselistoa et saa tasauspyörästön vaihettua?
Eli mitä pitee olla osia muuta kun jo hankitut pinionin hilut ja lukko valmiina kun alkaa projektiin kun tarvii saaha auto kerralla kasaan ja takas ajoon?
Kerran jo on kurkattu perän sisään ja ei siel mitään särki ollut, paitsi pinioni väljä.
-
JAMANT
- Site Admin
- Viestit: 6442
- Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
- Paikkakunta: Espoo
-
CONTACT:
Viesti
Kirjoittaja JAMANT » 03.09.2012. 9:29
Oikea vetari vain pois, sitten onnistuu lukon laitto...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1