tf999 kärähti
Tuskin, on kumminkin tuollanen muotoiltu tuo laakeri ja niitattu runkoon...
korjaussarja kuulemma olisi pulteilla kiinni mutta kun jostain löytyisi.
Ja ääripäässä pakko tosta kai on manuaali tehä et saa liikkeelle, jolloin toi auto kyllä menee myyntiin, en ala kolmatta poljinta polkemaan...
manuaaliaskeja kun tuntuu olevan kyllä tohon tarjolla ebayssäkin muttei yhtäkään tomattia
korjaussarja kuulemma olisi pulteilla kiinni mutta kun jostain löytyisi.
Ja ääripäässä pakko tosta kai on manuaali tehä et saa liikkeelle, jolloin toi auto kyllä menee myyntiin, en ala kolmatta poljinta polkemaan...
manuaaliaskeja kun tuntuu olevan kyllä tohon tarjolla ebayssäkin muttei yhtäkään tomattia
Wrangler -89 4.2L AT
-
- Viestit: 325
- Liittynyt: 28.09.2009. 22:26
- Paikkakunta: Viiala (Akaa)
Luulisin suomalaisilla Jenkkiromiksilla olevan hyllyt edullisia laatikoita pullollaan. Osat voisi löytyä myös 904-lootista, kun tietääkseni niissä on erona vain yksi kytkinlevy vähemmän ja kapeampi etupanta kuin 999:ssä. Ja luulisi 904 käyvän myös suoraan 999:n paikalle, mutta tietenkin sen kesto on hivenen heikompi.
Noita kyseisiä askeja on pakko olla Suomessakin niin tajuttoman paljon, että jostain sellainen varmasti löytyy. Minäkin löysin Suomessa/Euroopassa - varsinkin V8:n perässä - harvinaisen Jeepin 242-jakiksen vaihdekeppiosat Hämeenlinnan South West Tradelta, joten siihen verratuna ehjän 904/999-(varaosa)lootan löytyminen pitäisi olla maitokauppakeikka.
Laitappa viestiä SWT:lle ja Hartolaan USA-auto Koskiselle, niin luulisi löytyvän. Ostoilmo jollekin katuauto-Moppe -saitille saanee myös aikaan säpinää. Eihän sitä nyt maastoautoon mitään manuaalia todellakaan laiteta, härregyd!

Noita kyseisiä askeja on pakko olla Suomessakin niin tajuttoman paljon, että jostain sellainen varmasti löytyy. Minäkin löysin Suomessa/Euroopassa - varsinkin V8:n perässä - harvinaisen Jeepin 242-jakiksen vaihdekeppiosat Hämeenlinnan South West Tradelta, joten siihen verratuna ehjän 904/999-(varaosa)lootan löytyminen pitäisi olla maitokauppakeikka.

Laitappa viestiä SWT:lle ja Hartolaan USA-auto Koskiselle, niin luulisi löytyvän. Ostoilmo jollekin katuauto-Moppe -saitille saanee myös aikaan säpinää. Eihän sitä nyt maastoautoon mitään manuaalia todellakaan laiteta, härregyd!


Raha ja romut rauhottaa.
Alustava analyysi näyttäisi et on kuoressa vaurio tuon laakeririkon johdosta... ja ei noitten pikkuosien hankinta ongelma ole, tuon kuoren on, ei noita vaan tunnu missään tarjolla, jenkeist on 1 löytyny jeeppifoorumin myyntipalstalta,myynti vain noudettuna..., ebay näyttää nollaa, englannista on kyselty ja eioota saa vastauksena.
Moparimiehiltä joo sais sisuksia muttei sopivaa kuorta...
Aski menee yhelle koneistajalle jotta saahaa viimeinen tuomio, sit kahtotaa mitä keksii. Jos ei oikeesti tohon tomaattiaskia löydy ni pakkohan se on manuaali laittaa &%"½.
Moparimiehiltä joo sais sisuksia muttei sopivaa kuorta...
Aski menee yhelle koneistajalle jotta saahaa viimeinen tuomio, sit kahtotaa mitä keksii. Jos ei oikeesti tohon tomaattiaskia löydy ni pakkohan se on manuaali laittaa &%"½.
Wrangler -89 4.2L AT
-
- Viestit: 325
- Liittynyt: 28.09.2009. 22:26
- Paikkakunta: Viiala (Akaa)
Eikös sitä kuorta pysty hitsaamaan ja sitten koneistamaan...? Tietty ensin tarteis tietää mitä (alumiini?)seosta se on - Tampereen Metlabin analyysi maksanee muutaman satasen ja sit tartteis löytää sopivat hitsausaineet ja hitsaaja. Mutta kai sitä pientä täyttöä voi pelkällä alullakin tehdä, kun kyseinen saumakohta tuskin kantaa isoja kuormia... Lykkyä nyt kuitenkin korjaushommiin. 
Outoa ettei noita askeja ole ton enempää...

Outoa ettei noita askeja ole ton enempää...

Raha ja romut rauhottaa.
Joo kyl sit on ihmetelly et ei ole tarjontaa noista automaateista...manuaalei kyl on vaik kuinka.
Toi koolonki keskittää sen laakerin et on se aika oleellinen kohta, ja ei kyl ole varaa alkaa makselee mitee alumiinianalyysei, silläkin rahal jo hankkii sen manuskan toho. Tai koittaa sielt jenkeist saaha sen askin tänne suomee. Ei piteis hirveet tullit olla käytetystä varaosasta, ja jotain tuttujakin siel suunnal on et vois saaha silmät paikanpäälle. Tosin ei se lomareissu jenkkeihi pahalta kuulostais
No kohta on sit manuaali wrangleri myynnissä mis onki sit jo kaik perästä keulaa läpikäyty... tai no etuakseliin ei viel ole tarvinnu kajota
Toi koolonki keskittää sen laakerin et on se aika oleellinen kohta, ja ei kyl ole varaa alkaa makselee mitee alumiinianalyysei, silläkin rahal jo hankkii sen manuskan toho. Tai koittaa sielt jenkeist saaha sen askin tänne suomee. Ei piteis hirveet tullit olla käytetystä varaosasta, ja jotain tuttujakin siel suunnal on et vois saaha silmät paikanpäälle. Tosin ei se lomareissu jenkkeihi pahalta kuulostais

No kohta on sit manuaali wrangleri myynnissä mis onki sit jo kaik perästä keulaa läpikäyty... tai no etuakseliin ei viel ole tarvinnu kajota
Wrangler -89 4.2L AT
-
- Viestit: 325
- Liittynyt: 28.09.2009. 22:26
- Paikkakunta: Viiala (Akaa)
Täältä sitten tilalle ärjympi offiaihio automaatilla ja levyjarrutaka-akselillaJansa kirjoitti:No kohta on sit manuaali wrangleri myynnissä mis onki sit jo kaik perästä keulaa läpikäyty...

viewtopic.php?t=3200
Raha ja romut rauhottaa.
Noniin, ruattista löytyis purkaamoilta parikin laatikkoa mut ei ainakaan eilen vielä mitään vastanneet sähköpostikyselyyn kun englanniks kirjotin, oma ruottin taito on lukiopohjalla mistä luisteltiin läpi eikä sen jälkee ole käytetty ni ei ole mitää asiaa sil alkaa kyselee vaihteistoista.
niil kyl oli et enganti ja ruotti kielitaitona sivullaan mut saa ny nähä..
Jos tääl on joku sujuvaa autopuolen ruottin osaajaa ja halukasta vaikka soittamaan tonne ja kysymää et mitä maksaa oikeesti ja suomeen rahdattuna yms. niin käsi ylös, auta miestä mäessä ilman askia...
...sais ton wranglerin viel liikkeelle ja kerkeis ees testaa tänä talvena tota puskulevyä enne ku lumet sulaa...ja enne kaikkea ei prkle tarttis ajaa enää smartilla tääl syrjäseudul tana
niil kyl oli et enganti ja ruotti kielitaitona sivullaan mut saa ny nähä..
Jos tääl on joku sujuvaa autopuolen ruottin osaajaa ja halukasta vaikka soittamaan tonne ja kysymää et mitä maksaa oikeesti ja suomeen rahdattuna yms. niin käsi ylös, auta miestä mäessä ilman askia...
...sais ton wranglerin viel liikkeelle ja kerkeis ees testaa tänä talvena tota puskulevyä enne ku lumet sulaa...ja enne kaikkea ei prkle tarttis ajaa enää smartilla tääl syrjäseudul tana

Wrangler -89 4.2L AT