Offipalstalta on luettu parin Tojotan akseleilla varustetun XJ:n rakennus-topicit, joten jonkinlainen käsitys asiasta on olemassa. Kuitenkin nämä maasturit on vielä hieman vieraita...
Mitäs vaihtoehtoja on olemassa siihen, ettei tarvitsisi ruveta Tojotan etuakselin "kääntämiseen"? Tuon jälkeen ilmeisesti pitäisi teettää mittatilausvetari, että saisi käytettyä HJ:n omaa etulukkoa?
Eräs vaihtoehto ilmeiseesti olisi kääntää HJ:n lukoton etuakseli ja asentaa siihen tarkoitettu kytkettävä lukko esim ARB. Vai tarvitseeko tämäkin erikoiset vetarit?
Tiedossa olisi myös Blazerista TH350 + jakolaatikko paketti joka saattaisi olla kaupan, eli kannattaisiko sitten vaihtaa nekin samalla kertaa?
Joo, tässä jälleen ollaan "pilaamassa" yksi Jeeppi, mutta johonkin noita osia on ruvettava sovittelemaan... Ei niitä myydäkkään raaski

Neuvoja ja ideoita kuunnellaan!