ZJ: lootikko vuotaa..
ZJ: lootikko vuotaa..
Taisin (ehkä) saada lopulta paikannettua 1995 ZJ:j 46RH automaatin öljyvuodon. Näyttää että vuotaa vaihteen valitsimen vivun akselilta.
Saakos tuon vaihdettua ilman öljypohjan ja venttiilipaketin irroittelua? Netissä näkyy olevan tiivisteen ulosvetäjää ja holkkia, jolla uusi tiiviste painetaan paikoilleen.
Lähtiskö vanha ihan vaan kampeamalla ruuvarilla? Onko kukaan vaihtanut??
Jamantilta löytynee tiiviste hyllystä??
Saakos tuon vaihdettua ilman öljypohjan ja venttiilipaketin irroittelua? Netissä näkyy olevan tiivisteen ulosvetäjää ja holkkia, jolla uusi tiiviste painetaan paikoilleen.
Lähtiskö vanha ihan vaan kampeamalla ruuvarilla? Onko kukaan vaihtanut??
Jamantilta löytynee tiiviste hyllystä??
Re: ZJ: lootikko vuotaa..
Ei oo, mutta tilaamalla saadaan...Grandman kirjoitti:
Jamantilta löytynee tiiviste hyllystä??
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Ootko vaihtanut tuota tiivistettä? Pikasurffauksella oli ihan yleinen vika...
Mä luulen että on normi huulitiiviste. Löytyykö tuota vaihtotyökalua?
Tämä vuotaa...
http://www.youtube.com/watch?v=AWBZlJeI-X0
Ja tuollainen työkalu...
http://www.ebay.com/itm/Chrysler-Shift- ... 1770wt_904
Pitäs saada kottero maanantaina leimalle. Vuoto lakkaa parkissa kun öljynpinta laskee riittävän alas. Menee tikussa ihan sallitun alarajalle..tai ihan himpan alle.
Mä luulen että on normi huulitiiviste. Löytyykö tuota vaihtotyökalua?
Tämä vuotaa...
http://www.youtube.com/watch?v=AWBZlJeI-X0
Ja tuollainen työkalu...
http://www.ebay.com/itm/Chrysler-Shift- ... 1770wt_904
Pitäs saada kottero maanantaina leimalle. Vuoto lakkaa parkissa kun öljynpinta laskee riittävän alas. Menee tikussa ihan sallitun alarajalle..tai ihan himpan alle.
En oo vaihtanu, stefa siellä on ja ei oo työkalua, täytyy hankkia sellaisia....Grandman kirjoitti:Ootko vaihtanut tuota tiivistettä? Pikasurffauksella oli ihan yleinen vika...
Mä luulen että on normi huulitiiviste. Löytyykö tuota vaihtotyökalua?
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
-
- Viestit: 325
- Liittynyt: 28.09.2009. 22:26
- Paikkakunta: Viiala (Akaa)
Ei taida irrota yläkautta ihan helposti, kun eikös tuo työkalukin ole samankokoinen halkaisijaltaan kuin itse akseli...? Lootan ja korin välissä ei ole paljoa mitään tilaa, eikä sinne edes näe kunnolla. Pelkkien vipujen irroituskin on oma mielenkiintoinen hommansa...
Öljypohjan kun ottaa irti ja venakoneiston perään, niin sittenhän tuo vaihtuu helposti alakautta. Samalla vaihtuu öljyt ja suodatin ja nohevampi tekee öljypohjaan vielä ropunkin.

Öljypohjan kun ottaa irti ja venakoneiston perään, niin sittenhän tuo vaihtuu helposti alakautta. Samalla vaihtuu öljyt ja suodatin ja nohevampi tekee öljypohjaan vielä ropunkin.

Raha ja romut rauhottaa.
Joo, työkalus on kyllä suunniteltu niin, että saa vaihdettuu laatikko paikoillaan ja ilman öljypohjan irroitusta, mutta todennäköisesti se laatikon poikkituki täytyy irroittaa ja laskea laatikon häntää alemmas, että mahtuu...
Työkalussa on se kierreosa, joka ruuvataan stefaan sisälle ja keskiössä olevalla ruuvilla se vedetään ulos, toisella työkalulla se painetaan paikoilleen joko vasaralla tai C-klampillä (noin se on ohjeessa ilmoitettu).... Nyt noita on varastossa ja nettikaupassa...
Sitä stefaa ei pysty vaihtamaan öljypohjan kautta, se kun pitää laittaa paikoilleen yläkautta, pesä on isompi kuin se käyttövivun akseli!!
Työkalussa on se kierreosa, joka ruuvataan stefaan sisälle ja keskiössä olevalla ruuvilla se vedetään ulos, toisella työkalulla se painetaan paikoilleen joko vasaralla tai C-klampillä (noin se on ohjeessa ilmoitettu).... Nyt noita on varastossa ja nettikaupassa...
Sitä stefaa ei pysty vaihtamaan öljypohjan kautta, se kun pitää laittaa paikoilleen yläkautta, pesä on isompi kuin se käyttövivun akseli!!
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
-
- Viestit: 325
- Liittynyt: 28.09.2009. 22:26
- Paikkakunta: Viiala (Akaa)