2.5l L4 kytkin

Tänne tarinaa ja kysymyksiä koko voimansiirrosta (vaihteisto, jakolaatikko, kardaanit, akselit)...
amaz
Viestit: 51
Liittynyt: 21.02.2012. 21:23
Paikkakunta: Uusimaa

2.5l L4 kytkin

Viesti Kirjoittaja amaz » 17.09.2013. 13:02

Noniin, mitäs pitäisi Cherokeehen vaihtaa, hylky tuli leimalla kun peruutusvaihde ei oikein halua kytkeytyä (onhan se vähän kankea mutta joka päivä tuolla on tullut peruuteltua kotipihaan). Eli kytkin ei irroita kunnolla (vähän töksäyttää myös paikallaan 1- vaihteelle kytkiessä). Aiheuttaako levyn kuluminen tuon vai onlisiko vika ennemmin käyttölaitteessa (pää/työsylkky)?
-94 ZJ Grand Cherokee, -92 Multivan

Avatar
JAMANT
Site Admin
Viestit: 6435
Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
Paikkakunta: Espoo
CONTACT:

Viesti Kirjoittaja JAMANT » 17.09.2013. 13:26

Ilmaa järjestelmässä... On vaan toi -97 hankala ilmattava, kun ei oo nippaa... Pitää ottaa koko työsylinteri irti letkustaan ja tyhjentää, sitten työsylinteri pystyyn ja täytetään jarrunesteellä mäntä ulkona, kiinni letkuun ja edelleen pidetään se sylinteri pystyssä ja mäntä hitaasti sisään, neste nousee pääsylinteriin ja työntää ilmat pois...
Your Jeep specialist

Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1

amaz
Viestit: 51
Liittynyt: 21.02.2012. 21:23
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja amaz » 17.09.2013. 13:31

Kokeillaanpa tuolla, kiitoksia taas tuhannesti vinkistä!
-94 ZJ Grand Cherokee, -92 Multivan

Kirjoita vastaus