Miten lie eroja noissa jarruissa.?
Tuli mieleen tuollainen swappi jos 2002 CRD sais taka-akselin tuosta 2003 2.4 bensasta. Tuon CRD perä kun omaa ikävän välyksen ja bensan akselissa olisi levyjarrut kun CRD akselissa rummut.
Molemmissa ilmeisesti 4.10 perät
Seuraavat mietityttää
-ABS anturi
-Jarruletkujen sopivuus
-Käsijarruvaijereiden sopivuus
-Akselin kiinnitykset
-Kardaanin sopivuus
KJ taka-akseli ja jarrut
KJ taka-akseli ja jarrut
kozel@ircnet
Kaikki muu on melko samaa, paitsi ehkä kardaanin kiinnitys!! Taitaa jopa pääsylinteri olla sama, voin tarkistaa...
Jarruletku tulee korilta alas akselille, loppupätkät otat siitä uudemmasta akselista, ABS-anturi on banjon päällä 02-05, sitten siirtyy jarrukilpiin, käsijarruvaijerit otat siitä 2004 -mallista, etupäät sopii suoraan, akselin kiinnitykset on täsmälleen ok, kardaani on sulla nyt ristikko kiinnitys yokeen, kun uudemmassa on joko sama tai sitten siellä on laippakiinnitys, vaihda yoke, pitäis sopia suoraan pinionille, stefa on sama....
Jarruletku tulee korilta alas akselille, loppupätkät otat siitä uudemmasta akselista, ABS-anturi on banjon päällä 02-05, sitten siirtyy jarrukilpiin, käsijarruvaijerit otat siitä 2004 -mallista, etupäät sopii suoraan, akselin kiinnitykset on täsmälleen ok, kardaani on sulla nyt ristikko kiinnitys yokeen, kun uudemmassa on joko sama tai sitten siellä on laippakiinnitys, vaihda yoke, pitäis sopia suoraan pinionille, stefa on sama....
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1