Non nii taas kysellään.
Onko mahdollista laittaa tohon "automaattiin" mitkä öljyt tahansa missä vaan on toi cvt luokitus mitä mopari tarttee ??
Onko suodattimen vaihto tarpeen ??
Tikkuahan tuossa ei ole mutta onko se välttämätön jos laittaa saman verran tilalle mitä laskee ulos..
Patriot cvt
Re: Patriot cvt
NO omalla riskillähän saa laittaa mitä vaan. Mutta jos multa kysytään, niin tuon laatikon tuntien, en ottais riskiä, vain sitä omaa kallista öljyä ja suodatin myös vaihtoon....
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Re: Patriot cvt
Tommi70 kirjoitti:Non nii taas kysellään.
Onko mahdollista laittaa tohon "automaattiin" mitkä öljyt tahansa missä vaan on toi cvt luokitus mitä mopari tarttee ??
Onko suodattimen vaihto tarpeen ??
Kyllähän se valmistaja lupaa että se öljy täyttää luokituksen jos se sen siihe on merkinny että siinä on se luokitus. Moparikin se varmaan ostaa ne ölpät samoilta valmistajilta kun tuskin tekee itse. Suodatin aina vaihtoon.
Periaatteessa ei. Mutta entäs jos siellä on vajausta jo ja tuolla menetelmällä se vajaus säilyy jatkossakin.Tommi70 kirjoitti:Tikkuahan tuossa ei ole mutta onko se välttämätön jos laittaa saman verran tilalle mitä laskee ulos..
Tullut vastaan sellainenkin että lootassa ei mitään merkkiäkään öljyvyodoista ja ei pohjaproppuakaan sekä täydellinen merkkipuolen huoltokirja.
Tasauspyörästössä ei ollu kuin pieni tippa pohjalla.
kozel@ircnet