Tänne tarinaa ja kysymyksiä koko voimansiirrosta (vaihteisto, jakolaatikko, kardaanit, akselit)...
-
zodiac
- Viestit: 41
- Liittynyt: 12.06.2013. 21:21
- Paikkakunta: kuopio
Viesti
Kirjoittaja zodiac » 05.09.2016. 19:52
Jakolaatikon öljynvaihto loppui lyhyeen. Entuudestaan nylppääntynyt täyttöropun kuusiokolo muuttui melko pyöreäksi.
Onko kokemusta miten saan tuon auki ?
Onneksi on vielä öljyt sisällä niin ei tarvii töihin pyörällä polkea...aamusin jo melko viileetä

-
JAMANT
- Site Admin
- Viestit: 6442
- Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
- Paikkakunta: Espoo
-
CONTACT:
Viesti
Kirjoittaja JAMANT » 05.09.2016. 21:26
Itse olen joutunut snurralla tekemään noihin pyöreisiin reikiin läpireiän ja sitten vasta kierre tapilla auki, ja uutta tilalle (niitä on hyllyssä)...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
-
zodiac
- Viestit: 41
- Liittynyt: 12.06.2013. 21:21
- Paikkakunta: kuopio
Viesti
Kirjoittaja zodiac » 05.09.2016. 21:46
Näin se on tehtävä. Kaveri tulee noukkimaan osan kun ajelee sielä kulmilla.
-
JAMANT
- Site Admin
- Viestit: 6442
- Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
- Paikkakunta: Espoo
-
CONTACT:
Viesti
Kirjoittaja JAMANT » 05.09.2016. 22:03
zodiac kirjoitti:Näin se on tehtävä. Kaveri tulee noukkimaan osan kun ajelee sielä kulmilla.
OK!!
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
-
FB-67
- Viestit: 19
- Liittynyt: 01.09.2014. 21:56
- Paikkakunta:
Viesti
Kirjoittaja FB-67 » 06.09.2016. 20:23
eikös se ole rautaa,hitsaa siihen mutteri ja käännä auki.Sillee minä otan katkenneita pultteja irti,Tommosen ropun irrotus melko helppo homma.
-
JAMANT
- Site Admin
- Viestit: 6442
- Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
- Paikkakunta: Espoo
-
CONTACT:
Viesti
Kirjoittaja JAMANT » 06.09.2016. 21:31
FB-67 kirjoitti:eikös se ole rautaa,hitsaa siihen mutteri ja käännä auki.Sillee minä otan katkenneita pultteja irti,Tommosen ropun irrotus melko helppo homma.
Paitsi, jos hitaa liian kuumaks ja se alumiini siinä propun ympärillä katoaa, sitten ei auta uusi proppukaan....
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
-
FB-67
- Viestit: 19
- Liittynyt: 01.09.2014. 21:56
- Paikkakunta:
Viesti
Kirjoittaja FB-67 » 07.09.2016. 18:29
Ei kai sitä millään kaasulla ole takotus hitsata,migillä täppää mutterin keskireistä kiinni ja se on siinä..NYT PUHUU 45 VUODEN KOKEMUS..MEKAANIKKO/METALLIMIES..........PISTE
-
JAMANT
- Site Admin
- Viestit: 6442
- Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
- Paikkakunta: Espoo
-
CONTACT:
Viesti
Kirjoittaja JAMANT » 07.09.2016. 18:55
FB-67 kirjoitti:Ei kai sitä millään kaasulla ole takotus hitsata,migillä täppää mutterin keskireistä kiinni ja se on siinä..NYT PUHUU 45 VUODEN KOKEMUS..MEKAANIKKO/METALLIMIES..........PISTE
Huuda kovempaa, ei kuulu!!
Metallimies osaa, mutta jos tavalliselle harrastajalle annat migin niin sehän polttaa koko auton ja talon!!

Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
-
zodiac
- Viestit: 41
- Liittynyt: 12.06.2013. 21:21
- Paikkakunta: kuopio
Viesti
Kirjoittaja zodiac » 23.09.2016. 16:30
Kyllä se mutterin hitsaamisen vaati... Tiukassa oli.